EnolaGay Skrevet 13. juni 2012 Skrevet 13. juni 2012 Jeg tror jeg skal kjøpe meg et solid massasjeapparat. (Nei, ikke noe morroleketøy) Har du noen å anbefale? Jeg og fysioen er vel enige i at en del ting må jeg bare leve/jobbe med. Og ettersom jeg stivner så grådig ofte så tenkte jeg at jeg kunne kjøpe meg litt mekanisk hjelp. Når ingen andre er tilgjengelig for å knyte meg opp igjen. 0 Siter
Gjest SMIRnøff Skrevet 13. juni 2012 Skrevet 13. juni 2012 De har jo mange "massasjeapparater" på Kondomeriet. 0 Siter
EnolaGay Skrevet 13. juni 2012 Forfatter Skrevet 13. juni 2012 De har jo mange "massasjeapparater" på Kondomeriet. Du gikk glipp av kommentaren i parentes, ja? :0) 0 Siter
Gjest SMIRnøff Skrevet 13. juni 2012 Skrevet 13. juni 2012 Du gikk glipp av kommentaren i parentes, ja? :0) Neida. :-) Men jeg vet nok hva du tenkte på. 0 Siter
Gjest germinate Skrevet 13. juni 2012 Skrevet 13. juni 2012 Du gikk glipp av kommentaren i parentes, ja? :0) Selvfølgelig, han er jo mann *s* 0 Siter
Bookworm Skrevet 13. juni 2012 Skrevet 13. juni 2012 De har jo mange "massasjeapparater" på Kondomeriet. Å huff... 0 Siter
Gjest Melis36 Skrevet 13. juni 2012 Skrevet 13. juni 2012 Kanskje elkjøp og disse elektriske butikkene har noe? jeg er sannerlig ikke sikker 0 Siter
Elis31 Skrevet 13. juni 2012 Skrevet 13. juni 2012 Vi kjøpte et stort på Clas Ohlson en gang. Gjorde nesten vondt eller var veldig mye vibrasjon på. Men det hjalp da. Kan også varmt anbefale Weleda Arnica Massage Oil. Jeg synes den fungerer utrolig bra på stive skuldre og stiv nakke. Man merker forskjell etterpå. Dersom du ikke har noen til å løse deg opp, hadde jeg smurt på den massasoljen før jeg brukte massasje apparatet. 0 Siter
Gjest luftslott Skrevet 13. juni 2012 Skrevet 13. juni 2012 Enklere liv har noen bra massasjeapparat! 0 Siter
EnolaGay Skrevet 13. juni 2012 Forfatter Skrevet 13. juni 2012 Vi kjøpte et stort på Clas Ohlson en gang. Gjorde nesten vondt eller var veldig mye vibrasjon på. Men det hjalp da. Kan også varmt anbefale Weleda Arnica Massage Oil. Jeg synes den fungerer utrolig bra på stive skuldre og stiv nakke. Man merker forskjell etterpå. Dersom du ikke har noen til å løse deg opp, hadde jeg smurt på den massasoljen før jeg brukte massasje apparatet. På gubbdagis altså! Hva de selger. :0) Da skal jeg dit, garantert billig iaffal. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.