Gjest sur nedbør Skrevet 13. juni 2012 Skrevet 13. juni 2012 Virker Lamictal ved vanlig depresjon som ikke er bipolar lidelse? Har blitt satt på Lamictal da psykiateren mener jeg har bipolar 2. Medisinen virker fint på meg, men jeg er usikker på om jeg ikke har bipolar lidelse men er plaget av dyp-vanlig depresjon.. Virker da Lamictalen på den type depresjon? 0 Siter
XbellaX Skrevet 13. juni 2012 Skrevet 13. juni 2012 Ja, Lamictal virker mot denne type depresjon og. 0 Siter
Gjest sur nedbør Skrevet 13. juni 2012 Skrevet 13. juni 2012 Andre vanlige antidepressive medisiner virker ikke på meg.. er dette da en indikasjon at jeg virkelig har bipolar lid.? 0 Siter
XbellaX Skrevet 13. juni 2012 Skrevet 13. juni 2012 Andre vanlige antidepressive medisiner virker ikke på meg.. er dette da en indikasjon at jeg virkelig har bipolar lid.? Dårlig effekt av av AD og god effekt av Lamictal kan tale sterkt for en bipolar depresjon. 0 Siter
Gjest sur nedbør Skrevet 13. juni 2012 Skrevet 13. juni 2012 Dårlig effekt av av AD og god effekt av Lamictal kan tale sterkt for en bipolar depresjon. Tusen takk for svar XbellaX :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.