Gå til innhold

HJELP!!!


Gjest SMIRnøff

Anbefalte innlegg

Vil bare ha hjelp jeg... raller? Nei...

Jeg vil jo ikke gjøre meg syk på ordentlig, så det er utelukket, men hvordan kan jeg få andre til å tro det?

''Vil bare ha hjelp jeg.''

Nei, det vil du absolutt ikke ha, det er jo alle de andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg får vel brev snart, men på møtet sa de dette.

Altså - jeg har aldri vært på NAV, men jeg tror ikke noe på at de skrur av alle stønader og overfører deg til sosialkontorets livsopphold-budsjett hvis du er villig til å prøve andre løsninger. Om du tidligere har vært avvisende til andre muligheter, går det sikkert an å kontakte dem igjen og være mer positiv.

Såvidt jeg vet, har du annen bistand enn bare tilfeldige saksbehandlere i NAV. Samarbeid med apparatet rundt deg. Det er svært lite å tjene på å sutre på nett. Da må du i så fall lage en blogg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er i alle fall ikke jeg som er problemet, eller det er vel kanskje et problem at jeg ikke gidder å jobbe, men sånn er jo alle de "syke" i dette landet og, så jeg gjør i alle fall ikke noe anderledes enn folk flest.

Nå sitter du bare å serieproduserer innlegg for å provosere, det er lett å gjennomskue deg... Du kjeder deg, og forsøker å finne på noe. Kan du ikke FOR EN GANGS SKYLD forsøke å gjøre noe konstruktivt?!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...