Annelli Skrevet 13. juni 2012 Skrevet 13. juni 2012 Min datter skal på fotballcup i helgen, og ønsker seg en madrass man blåser opp istedenfor disse tynne. Hvor lønner de seg å kjøpe en sånn? Det er vel litt forskjell på kvaliteten.. 0 Siter
Bookworm Skrevet 13. juni 2012 Skrevet 13. juni 2012 Vi har kjøpt på Jysk, og er veldig fornøyd med den. 0 Siter
Gjest prust Skrevet 13. juni 2012 Skrevet 13. juni 2012 Jeg kjøpte på Enklere Liv for to år siden, etter anbefaling fra noen her på DOL. Har vært veldig fornøyd. Ypperlig til fotballcuper og korpssamlinger. Sønnen min leide ut sin til treneren for 20 kr natta da de var på tur i fjor - treneren hadde bare et sånt tynt et ;-) 0 Siter
Mandolaika Skrevet 13. juni 2012 Skrevet 13. juni 2012 Jeg kjøpte på Enklere Liv for to år siden, etter anbefaling fra noen her på DOL. Har vært veldig fornøyd. Ypperlig til fotballcuper og korpssamlinger. Sønnen min leide ut sin til treneren for 20 kr natta da de var på tur i fjor - treneren hadde bare et sånt tynt et ;-) ''Sønnen min leide ut sin til treneren for 20 kr natta da de var på tur i fjor - treneren hadde bare et sånt tynt et ;-)'' Genialt, litt av en kremmer-sønn. 0 Siter
Gjest prust Skrevet 13. juni 2012 Skrevet 13. juni 2012 ''Sønnen min leide ut sin til treneren for 20 kr natta da de var på tur i fjor - treneren hadde bare et sånt tynt et ;-)'' Genialt, litt av en kremmer-sønn. Han likner på sin far. Faren var i bryllup på 5-års dagen sin, proklamerte det høyt og tydelig, slik at alle fjerne og nære slektninger fant frem lommebok og gav ham burdagspenger ;-) 0 Siter
Mandolaika Skrevet 13. juni 2012 Skrevet 13. juni 2012 Han likner på sin far. Faren var i bryllup på 5-års dagen sin, proklamerte det høyt og tydelig, slik at alle fjerne og nære slektninger fant frem lommebok og gav ham burdagspenger ;-) ''Han likner på sin far. Faren var i bryllup på 5-års dagen sin, proklamerte det høyt og tydelig, slik at alle fjerne og nære slektninger fant frem lommebok og gav ham burdagspenger ;-)'' *knis* Det gjaldt jo å smi mens jernet var varmt. :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.