Gå til innhold

ABB og utilregnelighet

Anbefalte innlegg

Gjest maiapril

Jeg synes at etter dagens vitnemål fra Karl Heinrik var veldig klargjørende, og at det nesten bidro litt til at alle utenforstående "forståsegpåere" ble gjort litt til skamme. Jeg synes det var veldig kjekt å endelig få høre litt fra noen som var enige med de første sakkyndige også, og hvordan det ble begrunnet. I morra skal de første sakkyndige vitne, og det blir enda mer interessant.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/380424-abb-og-utilregnelighet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest maiapril

Jeg synes denne dagen har vært den kjedeligste så langt i rettssaken. Masse rot og surr og tåkeprat. Merkelig, men jeg vet jo at jeg er motsatt.

Jeg synes det var verre i går. Jeg kan ikke skjønne at han fyren som satt i vitneboksen kan inneha en slik stilling han har...

Gjest mannen sin

Jeg synes denne dagen har vært den kjedeligste så langt i rettssaken. Masse rot og surr og tåkeprat. Merkelig, men jeg vet jo at jeg er motsatt.

Representantene fra den rettsmedisinske kommisjon fremstod ikke direkte komfortable der de satt. I alle fall ikke da de ble "grillet". (i dag og i går). Noe av grunnen til dette er nok at de følte at de ikke kunne svare særlig godt for seg.

Bella Dotte

Representantene fra den rettsmedisinske kommisjon fremstod ikke direkte komfortable der de satt. I alle fall ikke da de ble "grillet". (i dag og i går). Noe av grunnen til dette er nok at de følte at de ikke kunne svare særlig godt for seg.

Ja, jeg så litt på det men klarte ikke mye, jeg ble fysisk dårlig og flau selv.

Annonse

Gjest Cinnamongirl

Jeg satt og leste i Stavanger Aftenblad om at psykriaterne mente at ABB er "gal" fordi han tror på noe så utrolig at muslimene tenker på å overta Europa...

Så blar jeg om til neste side som handler om at Tysk regjering har gjennomført et attentat mot en ekstremistisk islamsk gruppe som har planer om å overta Europa....

Da tenkte jeg "arrogante psykriatere..."

Jeg satt og leste i Stavanger Aftenblad om at psykriaterne mente at ABB er "gal" fordi han tror på noe så utrolig at muslimene tenker på å overta Europa...

Så blar jeg om til neste side som handler om at Tysk regjering har gjennomført et attentat mot en ekstremistisk islamsk gruppe som har planer om å overta Europa....

Da tenkte jeg "arrogante psykriatere..."

Ja, og der viste du også at du tilsynelatende ikke forstår forskjellem på "muslimene" og noen få eksemister.

Det er da noke av dem som mener hele verden bør bli kristne. Hva vil du gjøre med sjømannskirken i utlandet?

Med vennlig hilsen

Gjest DOLine

Ja, og der viste du også at du tilsynelatende ikke forstår forskjellem på "muslimene" og noen få eksemister.

Det er da noke av dem som mener hele verden bør bli kristne. Hva vil du gjøre med sjømannskirken i utlandet?

Med vennlig hilsen

Og du viser at du ikke forstod hva Cinnamongirl skrev.

Gjest Cinnamongirl

Med vennlig hilsen

Vet du hva - dette var i papirutgaven - hvis ikke skulle jeg ha linket til artikkelen.

Det var ikke akkurat snakk om noen fredelig aksjon muslimene hadde planlagt... (Og ja jeg vet at personer under såkalt kristent flagg ikke alltid har vært fredelige de heller...)

Du får heller arrestere Brevik fordi han ikke hadde med "ekstreme" i formuleringene - hvis han ikke hadde det da...

Vet du hva - dette var i papirutgaven - hvis ikke skulle jeg ha linket til artikkelen.

Det var ikke akkurat snakk om noen fredelig aksjon muslimene hadde planlagt... (Og ja jeg vet at personer under såkalt kristent flagg ikke alltid har vært fredelige de heller...)

Du får heller arrestere Brevik fordi han ikke hadde med "ekstreme" i formuleringene - hvis han ikke hadde det da...

Ingen benekter det eksisterer muslimer/kristne/hinduer/kommunister som ønsker å overta verden.

At det skal skje, derimot, er fri fantasi. Det er vås og tullprat.

Med vennlig hilsen

Annonse

Gjest oslobasse

Ingen benekter det eksisterer muslimer/kristne/hinduer/kommunister som ønsker å overta verden.

At det skal skje, derimot, er fri fantasi. Det er vås og tullprat.

Med vennlig hilsen

''Ingen benekter det eksisterer muslimer/kristne/hinduer/kommunister som ønsker å overta verden.''

Nå var det snakk om Europa, ikke "verden".

''At det skal skje, derimot, er fri fantasi. Det er vås og tullprat.''

Det er det ikke. Det er alltid en viss mulighet for at ekstreme ideologier kan ta over (det er bare å se på historien), det være seg kommunisme, nazisme eller politisk islam.

''Ingen benekter det eksisterer muslimer/kristne/hinduer/kommunister som ønsker å overta verden.''

Nå var det snakk om Europa, ikke "verden".

''At det skal skje, derimot, er fri fantasi. Det er vås og tullprat.''

Det er det ikke. Det er alltid en viss mulighet for at ekstreme ideologier kan ta over (det er bare å se på historien), det være seg kommunisme, nazisme eller politisk islam.

Islam har nær null politisk innflytelse i Europa.

Ideen om at jødene/muslimene skal overta Europa er fri fantasi, ofte forfektet av fascister.

Gjest oslobasse

Ideen om at jødene/muslimene skal overta Europa er fri fantasi, ofte forfektet av fascister.

''Islam har nær null politisk innflytelse i Europa.''

Ingen kan spå om fremtiden. Makt kan også tas med makt uten politisk flertall.

Gjest Nord og ned.

''Islam har nær null politisk innflytelse i Europa.''

Latterlig. Hørt om Kosovo? tidligere kjerneområde til kristne serbere, nå overtatt av muslimer takket være noen tiår med barnevl.

Som den kristenhater du har vist deg å være er det vel slike bilder du ikke kan se fort nok fra Norge også?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...