Sør Skrevet 17. juni 2012 Skrevet 17. juni 2012 ''Islam har nær null politisk innflytelse i Europa.'' Ingen kan spå om fremtiden. Makt kan også tas med makt uten politisk flertall. De har ingen makt. Denne diskusjonen hadde man for 80år siden, da med "jøder" i stedet for "muslimer". Samme type mennesker da som nå. Med vennlig hilsen 0 Siter
Sør Skrevet 17. juni 2012 Skrevet 17. juni 2012 Dette er bare begynnelsen: Jeg burde vel finne noenbilder fra Auchwitz, og sammenligne med deg? Du har før innrømmet at du ikke kjenner noen muslimer. Dette hat-vrøvlet dit er altså ikke noe forskjellig fra Tore Tveits jødehat. 0 Siter
Gjest Nord og ned. Skrevet 17. juni 2012 Skrevet 17. juni 2012 De har ingen makt. Denne diskusjonen hadde man for 80år siden, da med "jøder" i stedet for "muslimer". Samme type mennesker da som nå. Med vennlig hilsen ''De har ingen makt.'' Du glemte: Det er _ingen_ amerikanere i Irak. ref. http://www.nielsroland.dk/KH/2009/6_comical_ali.gif 0 Siter
Gjest Nord og ned. Skrevet 17. juni 2012 Skrevet 17. juni 2012 Jeg burde vel finne noenbilder fra Auchwitz, og sammenligne med deg? Du har før innrømmet at du ikke kjenner noen muslimer. Dette hat-vrøvlet dit er altså ikke noe forskjellig fra Tore Tveits jødehat. ''Jeg burde vel finne noenbilder fra Auchwitz'' Fant det for deg: http://barenakedislam.com/wp-content/uploads/2012/06/article-1375654-0B9476D000000578-986_634x420.jpg Eller? 0 Siter
Gjest speer Skrevet 17. juni 2012 Skrevet 17. juni 2012 Jeg burde vel finne noenbilder fra Auchwitz, og sammenligne med deg? Du har før innrømmet at du ikke kjenner noen muslimer. Dette hat-vrøvlet dit er altså ikke noe forskjellig fra Tore Tveits jødehat. Og der startet jødingen ja. Takk for at du bekrefter at du ikke har motargumenter. 0 Siter
Gjest speer Skrevet 17. juni 2012 Skrevet 17. juni 2012 ''De har ingen makt.'' Du glemte: Det er _ingen_ amerikanere i Irak. ref. http://www.nielsroland.dk/KH/2009/6_comical_ali.gif En slektning av selveste Komiske Sør? 0 Siter
Gjest Nord og ned. Skrevet 17. juni 2012 Skrevet 17. juni 2012 En slektning av selveste Komiske Sør? Er Sør Ali i eksil? 0 Siter
Gjest Glundra Skrevet 17. juni 2012 Skrevet 17. juni 2012 Er Sør Ali i eksil? Er du Mohammed? 0 Siter
Gjest Nord og ned. Skrevet 17. juni 2012 Skrevet 17. juni 2012 Er du Mohammed? ''Er du Mohammed?'' Jeg kjører. Ellers takk. 0 Siter
Sør Skrevet 17. juni 2012 Skrevet 17. juni 2012 Og der startet jødingen ja. Takk for at du bekrefter at du ikke har motargumenter. Ser at du fortsetter i samme gamle tralten med å benekte at det du skriver er dte samme som ble fremført mot jødene for 80 år siden. Om du kaller det jøding eller musliming blir det samme. 0 Siter
Gjest Nord og ned. Skrevet 17. juni 2012 Skrevet 17. juni 2012 Ser at du fortsetter i samme gamle tralten med å benekte at det du skriver er dte samme som ble fremført mot jødene for 80 år siden. Om du kaller det jøding eller musliming blir det samme. ''Ser at du fortsetter i samme gamle tralten med å benekte at det du skriver er dte samme som ble fremført mot jødene for 80 år siden.'' Eneste og selvsagt viktige likhet med WW2 er at kampen mot nazismen og islamismen med sitt felles jøde, homo og demokratihat er samme kamp. tderfor de fremste lederne mot innvandring de siste tiåra har vært Milorg og hjemmefrontsmenn. 0 Siter
Gjest maiapril Skrevet 19. juni 2012 Skrevet 19. juni 2012 Svenn Torgersen? Mannen er jo knallskarp jo... Altfor gammel... Utdatert. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.