Gjest Hodepine Gurine Skrevet 14. juni 2012 Skrevet 14. juni 2012 Noen som har erfaring med Sarotexbehandling mot hodepine? Har fått tips av nevrolog om at det kan være en mulighet for å få bukt med hodepinen min. Men lurer litt ang effekten og evt bivirkningene. 0 Siter
Gjest Annve Skrevet 14. juni 2012 Skrevet 14. juni 2012 Sarotex, er det en antidepressiv pille? Jeg har vært borte i blodtrykksmedisiner for å hindre/ begrense hodepine. Og det fungerte på meg. Jeg har migrene, og var annfallsfri i 6 mnd etter oppstart. Men så kom migrenen dessverre tilbake igjen. 0 Siter
Gjest Hodepine Gurine Skrevet 16. juni 2012 Skrevet 16. juni 2012 Sarotex, er det en antidepressiv pille? Jeg har vært borte i blodtrykksmedisiner for å hindre/ begrense hodepine. Og det fungerte på meg. Jeg har migrene, og var annfallsfri i 6 mnd etter oppstart. Men så kom migrenen dessverre tilbake igjen. Ja, Sarotex er visstnok et "gammeldags" antidepressiva. Har lest en del på nettet og blitt skeptisk til å bruke dette mot hodepine. Synd at du fikk migrenen tilbake. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.