Gjest underholdning Skrevet 14. juni 2012 Skrevet 14. juni 2012 Noen som vet når det begynner på tv? 0 Siter
jubalong70 Skrevet 15. juni 2012 Skrevet 15. juni 2012 Nå for tiden går det Ungkaren med...eh...husker ikke navnet hans. Går på søndager rundt kl. 12. Kanskje Emily kommer etterpå. Er det hun som ble valgt en gang, hun fra sørstatene, blond og fager 0 Siter
Gjest underholdning Skrevet 15. juni 2012 Skrevet 15. juni 2012 Nå for tiden går det Ungkaren med...eh...husker ikke navnet hans. Går på søndager rundt kl. 12. Kanskje Emily kommer etterpå. Er det hun som ble valgt en gang, hun fra sørstatene, blond og fager Ja, nå så jeg at den med Ben går på tvnorge på søndager. Den gikk tidligere på FEM. Da kommer sikkert Emily etter den ja - må ha med meg den! Og ja, det er henne :-D Hihi.. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 16. juni 2012 Skrevet 16. juni 2012 Ja, nå så jeg at den med Ben går på tvnorge på søndager. Den gikk tidligere på FEM. Da kommer sikkert Emily etter den ja - må ha med meg den! Og ja, det er henne :-D Hihi.. Etter at jeg ble sykemeldt ble jeg jammen litt hekta på Ungkaren/Ungkarskvinnen. Er veldig glad de sluttet å sende dem hver ettermiddag... Tenkte meg at Emily kom til å bli Ungkarskvinne, ja. Hvem var det hun ble sammen med igjen? 0 Siter
Gjest underholdning Skrevet 17. juni 2012 Skrevet 17. juni 2012 Etter at jeg ble sykemeldt ble jeg jammen litt hekta på Ungkaren/Ungkarskvinnen. Er veldig glad de sluttet å sende dem hver ettermiddag... Tenkte meg at Emily kom til å bli Ungkarskvinne, ja. Hvem var det hun ble sammen med igjen? Jeg ble hektet på det da jeg var i slutten på graviditet, og sykmeldt! :-D Da var det GULL å ha noe å se på hver ettermiddag..hehe.. Hun ble valgt av Brad. Tipper det blir mye kniving om den kvinnen der ;-) 0 Siter
jubalong70 Skrevet 17. juni 2012 Skrevet 17. juni 2012 Jeg ble hektet på det da jeg var i slutten på graviditet, og sykmeldt! :-D Da var det GULL å ha noe å se på hver ettermiddag..hehe.. Hun ble valgt av Brad. Tipper det blir mye kniving om den kvinnen der ;-) Brad, ja. Det var han som hadde vært ungkar en gang før det, ikke sant? Emily er jo nesten for pen, hun... 0 Siter
Gjest minnah Skrevet 17. juni 2012 Skrevet 17. juni 2012 Brad, ja. Det var han som hadde vært ungkar en gang før det, ikke sant? Emily er jo nesten for pen, hun... Enig, men hun har litt for mye sminke, og porselensfasetter på tennene.. så det blir litt kunstig. Men hun virker likevel som en søt og sjarmerende jente. Jeg skal også se 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.