Gå til innhold

Veldig tissetrengt - men ikke hele tiden

Anbefalte innlegg

Er ei jente på 32 år som har et spørsmål. Begynte for 1 uke siden å føle at jeg måtte

tisse igjen rett etter jeg hadde vært på do. Var på trening om kvelden - og da gikk det over etterpå - men følelsen kom tilbake igjen to dager senere. Siden har det vært slik. Har ikke vondt når jeg tisser - men føler hele tiden at jeg er "kilen" nedentil (litt lik den følelsen når man er opphisset), og må liksom veldig på do selv om det kanskje ikke kommer mye. Merker ikke noe til det når jeg trener (og blir varm), og da har det alltid vært bedre etterpå. Har ikke vært oppe om nettene og føler at ting er greit når jeg våkner, men det virker som alt "starter på nytt igjen" når jeg har tisset første gang om morgenen. Har hatt noen svake smerter i underlivet, men ikke hver dag (er midt i eggløsningsfasen).

Bør jeg komme meg til en lege?

Litt engstelig!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/38046-veldig-tissetrengt-men-ikke-hele-tiden/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sigurd Kulseng-Hanssen, gynekolog

I slike tilfelle kan man ikke utelukke at du har en blærekatarr. Symptomene er ikke veldig typiske for blærekatarr. Du kunne sjekke urinen hos lege. Symptomene du har er ikke urovekkene, men det er forståelig at du lurer på: hva er dette? Jeg tror mange mennesker kan ha slike symptomer innimellom som går over etter en viss tid. Ofte kommer slike symptomer når det er mye som foregår og man er under press. Har du sjekket urinen og den er OK, bør du kunne se det an.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...