meg__123! Skrevet 15. juni 2012 Skrevet 15. juni 2012 Har stram flassende hud på og litt inne i øret. Har prøvd å ta vekk flasset og da begynner jeg å blø litt.. Hadde dette for noen mnd siden også men da forsvant det etter hvert. Det dekker omtrent hele ytre øregangen. Hva kommer dette av? eksem? Det klør ikke . 0 Siter
Franzeska Skrevet 16. juni 2012 Skrevet 16. juni 2012 Øretippene er veldig utsatte for solskader og det er jo også lett å glemme å smøre seg med solkrem her. Jeg tipper det er det som har forårsaket flasset nå. Du kan ha vært solbrent uten å ha merket det. 0 Siter
meg__123! Skrevet 16. juni 2012 Forfatter Skrevet 16. juni 2012 Øretippene er veldig utsatte for solskader og det er jo også lett å glemme å smøre seg med solkrem her. Jeg tipper det er det som har forårsaket flasset nå. Du kan ha vært solbrent uten å ha merket det. Er ikke på øretippen.. Bare oppå og inni. Var vel sånn i vinter en gang og og da var jeg ikke solbrent 0 Siter
Mrs D Skrevet 16. juni 2012 Skrevet 16. juni 2012 Er ikke på øretippen.. Bare oppå og inni. Var vel sånn i vinter en gang og og da var jeg ikke solbrent Høres ut som noe lignende det svigerinna mi har. Hos henne er det i alle fall eksem. 0 Siter
Angustia Skrevet 16. juni 2012 Skrevet 16. juni 2012 Er ikke på øretippen.. Bare oppå og inni. Var vel sånn i vinter en gang og og da var jeg ikke solbrent Eksem? Allergisk reaksjon på ett eller annet? Har du tatt det opp med lege? 0 Siter
meg__123! Skrevet 16. juni 2012 Forfatter Skrevet 16. juni 2012 Høres ut som noe lignende det svigerinna mi har. Hos henne er det i alle fall eksem. Ok..Skal ta det opp med legen på mandag... 0 Siter
meg__123! Skrevet 16. juni 2012 Forfatter Skrevet 16. juni 2012 Eksem? Allergisk reaksjon på ett eller annet? Har du tatt det opp med lege? Nei, skal ta det opp med han på mandag tenkte jeg.....=) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.