Gå til innhold

Kiwi-garanti frukt og grønt

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Hulderen

Ikke sant? Jeg mener det er misbruk av garantien, jeg skjønner ikke hvorfor dette blir en sak i avisen.

Enig. Journalisten burde heller vinklet saken slik at de viser hvordan kunder misbruker garantien, enn å prøve å henge ut Kiwi. Kvinnen har til og med gjort tilsvarende før, og skryter av det.

Annonse

Frekk kjerring!

Men det jeg ble mest opptatt av var egentlig den korte shortsen. Ikke pent!

''Men det jeg ble mest opptatt av var egentlig den korte shortsen. Ikke pent!''

Nå hadde jeg egentlig tenkt å svare deg noe surt a la "ikke dømme ut fra klesdrakt / utseende" osv. Men jeg åpna linken, hmm, og sa du "shorts"?

Er fullstendig klar over at det ikke har noe med saken å gjøre, men klarte ikke å dy meg...

Usaklig hilsen fra

Gjest Modern77

Enig. Journalisten burde heller vinklet saken slik at de viser hvordan kunder misbruker garantien, enn å prøve å henge ut Kiwi. Kvinnen har til og med gjort tilsvarende før, og skryter av det.

Ja, de oppfordrer jo folk til å utnytte systemet....

Det er ikke hun det er synd på men Kiwi som blir utnyttet og uthengt på den måten.

Joda, garantier er til for å holdes de, men når hun bevisst kjøper et stort parti jordbær for å få igjen penger - så er det jo ren spekulasjon!

Gjest Høstløv

Ja, de oppfordrer jo folk til å utnytte systemet....

Det er ikke hun det er synd på men Kiwi som blir utnyttet og uthengt på den måten.

Joda, garantier er til for å holdes de, men når hun bevisst kjøper et stort parti jordbær for å få igjen penger - så er det jo ren spekulasjon!

Kiwi gir jo denne garantien, for å få butikkene til å fokusere på at frukt og grønnsaker er delikate og ferske.

Men hvorfor skal kvinnen henge ut butikken i avisen, når hun fikk pengene igjen på garantien, ja, det er det store spørsmålet?

Nå hadde jeg egentlig tenkt å svare deg noe surt a la "ikke dømme ut fra klesdrakt / utseende" osv. Men jeg åpna linken, hmm, og sa du "shorts"?

Er fullstendig klar over at det ikke har noe med saken å gjøre, men klarte ikke å dy meg...

Usaklig hilsen fra

Jeg skulle også til å kommentere at slikt er slettes ikke pent sagt, ...men så åpnet jeg linken og .....gudhjelpemeg.

candyqueen_83

Usaklig hilsen fra

Haha :o)

Annonse

Huff, for ei irriterende kjærring. Garantien er jo ikke laget for at folk skal tjene penger på det, men for at de skal få frisk frukt og grønnsaker. At man aktivt går inn for å kjøpe frukt man VET er dårlig, for så å forsøke å benytte seg av garantien, blir bare for dumt. Hvis man derimot har kjøpt noe man trenger, for deretter å oppdage at den ikke holder standard er noe helt annet....

Gjest somac

Huff, for ei irriterende kjærring. Garantien er jo ikke laget for at folk skal tjene penger på det, men for at de skal få frisk frukt og grønnsaker. At man aktivt går inn for å kjøpe frukt man VET er dårlig, for så å forsøke å benytte seg av garantien, blir bare for dumt. Hvis man derimot har kjøpt noe man trenger, for deretter å oppdage at den ikke holder standard er noe helt annet....

Ja, det er sånn jeg også tolker det. Godt det ikke bare er meg som reagerer:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...