Gå til innhold

Noen som har denne? Erfaringer? Mobil.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest germinate

Jeg har den og syns den er helt grei å bruke, lett å bli vant til. Jeg er fornøyd:-)

Ok.

Jeg har brukt vanlig nokia frem til nå, med vanlig tastatur. Men jeg er nødt til å ha ny mobil, og siden det finnes få telefoner med vanlig tastatur nå, så måtte jeg krype til korset og bestille meg en touch-tlf... så jeg var så spent på hvordan den er å bruke. Men nå fikk jeg din erfaring, takk for det :-)

Jeg er mer enn fornøyd med min. Har blitt avhengig faktisk, og går ingen steder uten, selv om jeg sjelden ringer noen ;-)

Ser at du nevner tastatur. Denne (og de fleste andre smarttelefoner antar jeg) har et alternativ for skriving som gjør alt enklere. Metoden består i at du drar fingeren over bokstavene for å lage ord.

Litt vanskelig å forklare, men veldig lett å bruke. Jeg har helt sluttet å skrive på vanlig måte ved å trykke på hver enkelt bokstav.

Samsung-versjonen heter Swype. Den følger med på Galaxy S2.

Gjest germinate

Jeg er mer enn fornøyd med min. Har blitt avhengig faktisk, og går ingen steder uten, selv om jeg sjelden ringer noen ;-)

Ser at du nevner tastatur. Denne (og de fleste andre smarttelefoner antar jeg) har et alternativ for skriving som gjør alt enklere. Metoden består i at du drar fingeren over bokstavene for å lage ord.

Litt vanskelig å forklare, men veldig lett å bruke. Jeg har helt sluttet å skrive på vanlig måte ved å trykke på hver enkelt bokstav.

Samsung-versjonen heter Swype. Den følger med på Galaxy S2.

Supert :-)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...