Gå til innhold

Tillatlse til å demonstrere?

Anbefalte innlegg

Bella Dotte

Hei!

Flott da er vi helt enige om den saken.

Skal vi treffes i morgen siden du er min venn?

Jeg håper det da jeg er glad for tiden og har fri, eksamen er vel overstått.

Ja!

Vil gjerne treffe deg i morgen (dette forumet er mer pålitelig enn mail for tiden). Jeg har time med "sjefen over alle sjefer" kl 10, og du skulle visst ha et ord med ham, så du kan være klar på venterommet en stund etter det?

Gratulerer med vel overstått eksamen - regner med at det gikk strålende!!

Fortsetter under...

• Svar 58
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Madelenemie

30

• Bella Dotte

8

• XbellaX

2

• Angustia

1

Mest aktive i denne tråden

serenity777

Du er langt fra enslig om å ha de meningene Madelenemie. Problemet er att man har yttergrupper på venstre side, som tolker all kritikk av islam som fascisme og rasisme. Så når det demonstreres mot islam, så kommer det horder med drittunger og kaster egg på deg, dersom de vet att du skal demonstrere :)

Madelenemie

Du er langt fra enslig om å ha de meningene Madelenemie. Problemet er att man har yttergrupper på venstre side, som tolker all kritikk av islam som fascisme og rasisme. Så når det demonstreres mot islam, så kommer det horder med drittunger og kaster egg på deg, dersom de vet att du skal demonstrere :)

Hei!

Takk!

Jeg har bestemt meg for en ting nå, og du "made my day" som det heter :)

Madelenemie

Ja!

Vil gjerne treffe deg i morgen (dette forumet er mer pålitelig enn mail for tiden). Jeg har time med "sjefen over alle sjefer" kl 10, og du skulle visst ha et ord med ham, så du kan være klar på venterommet en stund etter det?

Gratulerer med vel overstått eksamen - regner med at det gikk strålende!!

Hei!

Greit når er du ferdig på timen?

Vennligst svar på det jeg spurte deg om!

Bella Dotte

Hei!

Greit når er du ferdig på timen?

Vennligst svar på det jeg spurte deg om!

Ja, jeg er din venn! Men jeg liker ikke at du "presser" meg på det.

Jeg vet ikke hvor lenge timen vil vare, så du må bare være i beredskap.

Madelenemie

Ja, jeg er din venn! Men jeg liker ikke at du "presser" meg på det.

Jeg vet ikke hvor lenge timen vil vare, så du må bare være i beredskap.

Hei!

men jeg vet jo ikke når du har time?

Jeg kan jo ikke sitte der i times vis, det akter jeg ikke!

Annonse

Madelenemie

Hun skrev jo at hun har time kl. 10 og ikke vet hvor lenge den vil vare.

Hei!

Å ja beklager, jeg er så opptatt med noe....

Huff tenk at jeg ikke så det, jeg er så i mitt eget, irriterende.

Den varer en time....

Men får se.

Takk :)

Bella Dotte

Hei!

men jeg vet jo ikke når du har time?

Jeg kan jo ikke sitte der i times vis, det akter jeg ikke!

Jeg har avtale kl 10. Det er opp til deg om du vil snakke med ham da, eller gjøre en annen avtale med ham. Legetimer varer ikke i evigheter, han er veldig opptatt.

Madelenemie

Jeg har avtale kl 10. Det er opp til deg om du vil snakke med ham da, eller gjøre en annen avtale med ham. Legetimer varer ikke i evigheter, han er veldig opptatt.

Hei!

Jeg sa jeg ikke akter å snakke med han, jeg skal kun levere noe, og jeg kan like godt gjøre det til kontoret det er enklere for meg og sikkert mer bekvemt for oss begge.

Bella Dotte

Hei!

Jeg sa jeg ikke akter å snakke med han, jeg skal kun levere noe, og jeg kan like godt gjøre det til kontoret det er enklere for meg og sikkert mer bekvemt for oss begge.

Ja, hvis du ikke skal snakke med ham, trenger du ikke vente. Jeg sender deg en sms når jeg er ferdig, OK? En legetime varer sjelden en time, heller 10 minutter - med min faste psykolog får jeg akkurat en time, med vikaren en og en kvart, og med psykiateren jeg har gått til, varierer det veldig (hun er glad i å prate, så vi kan nesten sitte så lenge som helst). Jeg har derfor ikke noe grunnlag for å anta noe som helst her.

Madelenemie

Ja, hvis du ikke skal snakke med ham, trenger du ikke vente. Jeg sender deg en sms når jeg er ferdig, OK? En legetime varer sjelden en time, heller 10 minutter - med min faste psykolog får jeg akkurat en time, med vikaren en og en kvart, og med psykiateren jeg har gått til, varierer det veldig (hun er glad i å prate, så vi kan nesten sitte så lenge som helst). Jeg har derfor ikke noe grunnlag for å anta noe som helst her.

Hei!

Jeg er akkurat 60 minutter til min lege/psykiater, men det kan også vare lenger, fra 10 til 30 minutter lenger.

Dr Aanonsen er lege/psykiater. Jeg har vært hos han.

Gjest Psyk av alt

Hei!

jeg glemte dette:

Spriket i mitt funksjonsnivå er så stort at det nettopp av den grunn i mange år var vanskelig å godta at jeg hadde asperger syndrom, derfor pleide jeg si hvis det var nødvendig at jeg hadde det man kaller asperger light, det sa jeg inntil noen ble irritert på det. Nå skjønner jeg det, jeg har det og jeg har det nok mer enn mange, kanskje er grunnen at for mange får diagnosen i dag på feil grunnlag som min psykiater sier, men det vet jeg ikke.

Eller kanskje er forskjellen at jeg hadde mer alvorlig autisme som barn, det vet jeg heller ikke.

Men husk at mange klarer seg slett ikke selv, mange bor i bolig, de kan ikke uttrykke sine behov, derfor heller ikke kommunisere på nettet, så egentlig er jeg ganske godtfungerende til å ha asperger syndrom :)

Ja, det er nettopp det jeg mener, du er meget godt fungerende :-)

Annonse

Gjest togli

Hei!

Jeg klarer så dårlig sette meg inn i ofrene, jeg er på sett og vis litt lei meg for det, jeg reagerer så fullstendig feil mange ganger.

I går da noen fortalte at en kvinne var angrepet av en ulveflokk og drept i Sverige, smilte jeg, lukket øynene og begynte å snakke om en levedyktig ulvebestand (inni meg så jeg for meg skogenen våre og ulven slik jeg vil ha den tilbake i norsk natur osv). Til slutt sa en dame, "Hva feiler det deg", da sa noen "asperger syndrom" og jeg selv tenkte "kjære Gud det var ikke sånn jeg mente", jeg ble flau inni meg, alt hva jeg så prøvde å rette opp og forklare at jeg egentlig er bekymret for den skandinaviske ulvebestanden så gikk det ikke , det ble verre og jeg tenkte jeg gjør best i å ti stille så jeg gjord det.

Det fine med deg er at du så godt forstår hvordan dine reaksjoner kan vekke reaksjoner hos "oss andre" :)

Madelenemie

Ja, det er nettopp det jeg mener, du er meget godt fungerende :-)

Hei!

Takk, det er det jeg til tider mener selv også, jeg er meget godtfungerende til å ha asperger syndrom.

Jeg er så godtfungerende at min psykiater bare har en pasient som er på mitt nivå, jeg mener det var det hun sa, samtidig er jeg skoleeksempelet hennes, med det har vist ikke med det godtfungerende å gjøre.

Likevel trenger jeg feks tavle med tegn fremfor skrift, men det er mer en innrømmelse jeg er moden til å ta nå, ikke noe de fleste med autisme på mitt nivå vil klare å erkjenne. Mange av oss kan teknisk lese, men bilder kan si oss mer når det kommer til og raskt forstå dagens gjøremål.

:)

Madelenemie

Det fine med deg er at du så godt forstår hvordan dine reaksjoner kan vekke reaksjoner hos "oss andre" :)

Hei!

Takk.

Jeg er blitt flink på mye, men en jente i den gruppen jeg går i er så flink på smaltalk at hun ville slått de fleste, hun har imidlertid trent siden hun var 6 år, det vil jo gjøre en forskjell.

Ja jeg er forunderlig god på det... men jeg skal ikke falle i noe tankespor av at jeg ikke har asperger syndrom, man er bare like forskjellige som folk flest.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...