Gjest Voksen dame på tur Skrevet 17. juni 2012 Skrevet 17. juni 2012 Må man ha på redningsvest eller holder det at man har den ombord i båten? 0 Siter
Gjest jummy Skrevet 17. juni 2012 Skrevet 17. juni 2012 Ehh.... Holder det med bilbelte i bilen, eller må man ha det på også? 0 Siter
Gjest Voksen dame på tur Skrevet 17. juni 2012 Skrevet 17. juni 2012 Ehh.... Holder det med bilbelte i bilen, eller må man ha det på også? OK :-) Ble bare litt usikker for jeg fikk ett bilde av ei venneinne der hun satt i en båt i stor fart uten redningsvest.Tenkte jeg skulle trege henne litt å ringe henne å liksom kjefte for at hun ikke har redningsvest på men må være sikker først om det er påbud 0 Siter
Gjest Sånn før du ringer bare Skrevet 17. juni 2012 Skrevet 17. juni 2012 OK :-) Ble bare litt usikker for jeg fikk ett bilde av ei venneinne der hun satt i en båt i stor fart uten redningsvest.Tenkte jeg skulle trege henne litt å ringe henne å liksom kjefte for at hun ikke har redningsvest på men må være sikker først om det er påbud http://h-debatt.no/innlegg/redningsvest-ma-pabys/ Du har rett i dette med å være usikker på hva sier reglene. 0 Siter
Gjest Voksen dame på tur Skrevet 17. juni 2012 Skrevet 17. juni 2012 http://h-debatt.no/innlegg/redningsvest-ma-pabys/ Du har rett i dette med å være usikker på hva sier reglene. Takk ;-) 0 Siter
XbellaX Skrevet 17. juni 2012 Skrevet 17. juni 2012 Ikke påbudt å ha den på, men påbudt å ha den med. 0 Siter
laban Skrevet 17. juni 2012 Skrevet 17. juni 2012 Det skal være flytevester nok til alle om bord. Det er ikke påbudt å ha dem på seg. 0 Siter
Lillemus Skrevet 17. juni 2012 Skrevet 17. juni 2012 Det er dessverre ikke påbudt å ha flyteplagget på, som om man rekker å ta det på seg om båten plutselig går rundt! En helt idiotisk regel. 0 Siter
Gjest jummy Skrevet 17. juni 2012 Skrevet 17. juni 2012 OK :-) Ble bare litt usikker for jeg fikk ett bilde av ei venneinne der hun satt i en båt i stor fart uten redningsvest.Tenkte jeg skulle trege henne litt å ringe henne å liksom kjefte for at hun ikke har redningsvest på men må være sikker først om det er påbud Påbudt er det vel ikke, men sunn fornuft etc... 0 Siter
jubalong70 Skrevet 17. juni 2012 Skrevet 17. juni 2012 Foreløpig holder det at det er redningsvester til alle i båten. Men! Og det er et stort MEN. En redningsvest som ligger i båten er til liten nytte om man faller, slår seg bevisstløs og havner i vannet! Alle i båt bør definitivt ha på seg redningsvest/flytevest! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.