Gjest SMIRnøff Skrevet 17. juni 2012 Skrevet 17. juni 2012 Er det mye/lite i forhold til depresjon? Har trappet ned til det, nemlig. Føler meg nedtrykt og tung, og ligger mye mer i løpet av dagen... 0 Siter
Gjest Mrs.Q Skrevet 17. juni 2012 Skrevet 17. juni 2012 Vet psykiateren din at du ligger mye? Fortell det til han, kanskje du trenger an medisin. 0 Siter
Gjest SMIRnøff Skrevet 17. juni 2012 Skrevet 17. juni 2012 Vet psykiateren din at du ligger mye? Fortell det til han, kanskje du trenger an medisin. Skal begynne på Lamictal. Men nå har jeg begynt å bli mer deprimert. Følelsen av det i alle fall. Og liggingen. 0 Siter
Gjest Mrs.Q Skrevet 17. juni 2012 Skrevet 17. juni 2012 Skal begynne på Lamictal. Men nå har jeg begynt å bli mer deprimert. Følelsen av det i alle fall. Og liggingen. Kjedelig å ligge. Håper lamictal hjelper deg da. 0 Siter
Gjest SMIRnøff Skrevet 17. juni 2012 Skrevet 17. juni 2012 Kjedelig å ligge. Håper lamictal hjelper deg da. Ligger ikke akkurat nå, er hyper. Men ikke på noen god måte. 0 Siter
Gjest ingelill Skrevet 17. juni 2012 Skrevet 17. juni 2012 Det er lite. Du må minst ha 150 mg, og det er også derfra noradrenalineffekten virker. Hvorfor trapper du ned når du ikke føler deg bra om dagen? 0 Siter
Gjest SMIRnøff Skrevet 17. juni 2012 Skrevet 17. juni 2012 Det er lite. Du må minst ha 150 mg, og det er også derfra noradrenalineffekten virker. Hvorfor trapper du ned når du ikke føler deg bra om dagen? Fordi legen sa det. 0 Siter
Gjest ingelill Skrevet 17. juni 2012 Skrevet 17. juni 2012 Fordi legen sa det. Javel. Da ville jeg snakket med legen om at du føler deg dårligere etter at du trappet ned. 0 Siter
Gjest SMIRnøff Skrevet 17. juni 2012 Skrevet 17. juni 2012 Javel. Da ville jeg snakket med legen om at du føler deg dårligere etter at du trappet ned. Yes, det skal jeg. 0 Siter
Gjest ingelill Skrevet 17. juni 2012 Skrevet 17. juni 2012 Yes, det skal jeg. Det er jo egentlig veldig positivt da. Da vet du jo at efexor er en medisin som tross alt virker, selv om du har tynge dager innimellom på den. Nå gjelder det vel å komme seg høyt nok på efexor så du får maks virkning av den. 0 Siter
Gjest SMIRnøff Skrevet 17. juni 2012 Skrevet 17. juni 2012 Det er jo egentlig veldig positivt da. Da vet du jo at efexor er en medisin som tross alt virker, selv om du har tynge dager innimellom på den. Nå gjelder det vel å komme seg høyt nok på efexor så du får maks virkning av den. Egentlig ikke, planen er å trappe helt ned, begynne på Lamictal i stedet. 0 Siter
Gondor Skrevet 17. juni 2012 Skrevet 17. juni 2012 Ligger ikke akkurat nå, er hyper. Men ikke på noen god måte. Uff, det høres ikke godt ut. Kanskje lamictal er tingen for deg? Den stabiliserer i hvert fall meg. 0 Siter
Gjest SMIRnøff Skrevet 17. juni 2012 Skrevet 17. juni 2012 Uff, det høres ikke godt ut. Kanskje lamictal er tingen for deg? Den stabiliserer i hvert fall meg. Går bedre nå. :-P Ja, mange har troen på at den vil gjøre det, så jeg håper. :-) 0 Siter
Gondor Skrevet 17. juni 2012 Skrevet 17. juni 2012 Går bedre nå. :-P Ja, mange har troen på at den vil gjøre det, så jeg håper. :-) Har legen diskutert litium med deg også? Jeg hatet den medisinen, men mange synes den er helt topp. Hvis du har bp kan det også være et godt alternativ. 0 Siter
Gjest ingelill Skrevet 17. juni 2012 Skrevet 17. juni 2012 Egentlig ikke, planen er å trappe helt ned, begynne på Lamictal i stedet. Ingen ting i veien for å gå på begge.. 0 Siter
Gjest SMIRnøff Skrevet 17. juni 2012 Skrevet 17. juni 2012 Har legen diskutert litium med deg også? Jeg hatet den medisinen, men mange synes den er helt topp. Hvis du har bp kan det også være et godt alternativ. Snakket ikke om det, har ikke bopolar, har schizoaffektiv lidelse. :-) 0 Siter
Gjest SMIRnøff Skrevet 17. juni 2012 Skrevet 17. juni 2012 Ingen ting i veien for å gå på begge.. Blir bare rot av å gå på begge. 0 Siter
Gjest Mrs.Q Skrevet 17. juni 2012 Skrevet 17. juni 2012 Blir bare rot av å gå på begge. Hvis du har dosett går det bra. 0 Siter
Gjest SMIRnøff Skrevet 17. juni 2012 Skrevet 17. juni 2012 Hvis du har dosett går det bra. Jeg tenkte ikke på slikt rot, mer at man ikke får oversikten over hva som skjer med meg, når jeg står på så mye. Neeei, står nå på tilsammen 7 ulike medisiner fra før av, så, gidder ikke la det bli 8. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.