Gå til innhold

Glasset på bildet sprekker

Anbefalte innlegg

Gjest DOLine

Det skjer uforklarlige ting på den gamle Hopsjøbrygga på Melandsjø.

SPREKKER I SINNE: Bildet av en morsk enkefru Margrethe henger i en dunkel krok på Hopsjøbrygga. Murveggen bak bildet har sprukket, og det samme har glasset i bildet. Noen mener det er fordi Margtrethe blir sint hvis stearinlyset ikke tennes.

De som jobber der tror det er den tidligere bestyrerinnnen Margrethe som går igjen. Mye tyder på at hun fremdeles vil ha en finger med i spillet om hvordan Hopsjøen drives. Noen mener at Margrethe blir sint dersom stearinlyset ved siden av bildet ikke blir tent hver kveld, og at det er derfor hun får glasset til å sprekke, sier Mona Fillingsnes, nestleder i Hopsjøstiftelsen.

http://kortreist.hitra-froya.no/turer/trondelag/sor-trondelag/1617_hitra/article13041.ece

Skummet!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/380548-glasset-p%C3%A5-bildet-sprekker/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Cinnamongirl

Du har helt rett i at det er skummel a slike folk går løse.

Jeg håper de får hensiktsmessig behandling, og at de snart blir friske. Det kan umulig være godt å ha det slik.

Med vennlig hilsen

Hvem mener du egentlig? Alle som jobber der og har sett/opplevd noe?

Du har helt rett i at det er skummel a slike folk går løse.

Jeg håper de får hensiktsmessig behandling, og at de snart blir friske. Det kan umulig være godt å ha det slik.

Med vennlig hilsen

Tror du virkelig at enkefru Margrethe går med på å ta imot behandling, da? Jeg synes hun virker som en ordentlig trollkjerring som sikkert bare fresende spytter pillene rett i øyet på doktoren.

Tror du virkelig at enkefru Margrethe går med på å ta imot behandling, da? Jeg synes hun virker som en ordentlig trollkjerring som sikkert bare fresende spytter pillene rett i øyet på doktoren.

Enkefru Margrethe bør selvsagt tvangsmedisineres.

:-)

Med vennlig hilsen

Annonse

Gjest DOLine

De som seriøst tror på at døde knuser ruter fordi stearinlys ikke blir tent.

Med vennlig hilsen

Du mener altså at alle som tror på det alternative skal tvangsmedisineres. Det sier i grunnen mest om deg. Det er mer mellom himmel og jord enn vi vet om!

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...