Gå til innhold

Hvor lang garanti på skotøy?

Anbefalte innlegg

Gjest Skoa mine svikter.....

Kjøpte meg Salamon PRO 3D Ultra 2GT, goretex i august i fjor til kr 1499. De er normalt og pent brukte. Jeg veklser med flere par sko. Det er nå blitt hull gjennom stoffet på den ene skoen, noe som ikke gjør dem vanntette lengre. I tillegg er snøringen blitt så slakk at den går opp hele tiden (egen lukkemekanisme). Synes skoene ikke var særlig mye brukt eller gamle. Er det ennå garanti på skoa, og kan jeg siden det er gått snart 10 mnd reklamere eller?

Takker for svar

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/380559-hvor-lang-garanti-p%C3%A5-skot%C3%B8y/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest prust

Ja, du kan klage. Jeg klaget på sønnens gore tex vintersko for noen år siden (Ecco), etter omtrent 10-12 mnd. Det var da forskjellig garantitid for gore-tex-impregneringen og for sømmene og materialet på skoen, husker ikke hva som var lengst. Men jeg fikk nye sko til ham :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...