Gå til innhold

Anbefalte innlegg

POff liksom. Over natta oppdaget jeg at den digre gamle spireahekken min er blitt gusjebrun fra bunnen av og helt opp. Et par er helt brune, og de andre visner tydelig oppover.

Over natta!?

Hva har skjedd? Jeg finner ingen dyr, sniler, sopp..ingenting som skulle tilsi at de skulle te seg sånn.

Hjelp?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/380560-spireahekken-min-d%C3%B8de/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det en nabo som misliker hekken? Kan det være noen som har sprøytet røttene med noe? Men du er kanskje ikke den samme som lenger ned her, med treet....

Nei.. hekken har stått der i tyve år..Jeg saget den helt ned selv for åtte år siden, og da kom den opp igjen helt fresh. Det er innkjørskla til naboen på andre siden og han er tjent med at hekken er der for å minske innsyn til han og.

Skjønner ikkeno jeg.

Annonse

Hør med kommunen om de har noen park- eller grøntansatte som kan noe om botanikk, og få dem til å ta en titt. At den dør sånn over natta er ikke vanlig.

Naboen har vel ikke lagt ny asfalt på innkjørsla si?

Nei. Han har strengt tatt ikke vært hjemme på lang tid engang.

Hmmm... Høres nesten ut som om noen har vært ute med dieselkanna her... Slik så nemlig naboens berberishekk ut en gang, uten at jeg vet noe om den saken - tror jeg.

Neeei... det stinker. (Jeg har testa trikset selv på ugress..) Og det er ingen grunn til å knerte hekken. Den er til glede for folk på begge sider.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...