Gjest pokkker ta meg Skrevet 17. juni 2012 Skrevet 17. juni 2012 Jeg har en datter som går i 6.klasse. Nå orker jeg bare ikke gjøre noe,huset er ikke særlig trivelig å være i. Har ikke laget middag ,ryddet,vasket opp... har bare lyst til å stikke av fra allt,orker ikke å være mamma nå. Jeg lar datteren min sitte på dataen,spise godteri og drikke brus hele dagen...så slipper jeg å gjøre noe.. Jeg er vanligvis en veldig engasjert mamma...men nå skulle jeg vært skutt...hva pokker skal jeg gjøre,dette kan ikke fortsette 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 17. juni 2012 Skrevet 17. juni 2012 Er du deprimert? Har du vært hos fastlegen? 0 Siter
rose23 Skrevet 17. juni 2012 Skrevet 17. juni 2012 Fjordlands middagspakker er grei å ha i slike tilfelller... 0 Siter
Bookworm Skrevet 18. juni 2012 Skrevet 18. juni 2012 Du ser det i det minste selv, at dette ikke kan fortsette. Det er en god start. Nå bestiller du en time til fastlegen din, slik at du får sjekket om det kan dreie seg om en depresjon og tar det derfra. 0 Siter
Gjest pokker ta meg Skrevet 18. juni 2012 Skrevet 18. juni 2012 Du ser det i det minste selv, at dette ikke kan fortsette. Det er en god start. Nå bestiller du en time til fastlegen din, slik at du får sjekket om det kan dreie seg om en depresjon og tar det derfra. Jeg er midt inne i en depp periode,men jeg har aldri latt det gå utover datteren min før.. Har en meget sløv fastlege. Har psykolog,men er redd det skal skape problemer om jeg tar dette opp med han. Er så dårlig at jeg bare rister... 0 Siter
Gjest GPn Skrevet 18. juni 2012 Skrevet 18. juni 2012 Jeg er midt inne i en depp periode,men jeg har aldri latt det gå utover datteren min før.. Har en meget sløv fastlege. Har psykolog,men er redd det skal skape problemer om jeg tar dette opp med han. Er så dårlig at jeg bare rister... Hvem skal en ta slikt opp med om det ikke er psykologen eller fastlegen. Et nettsted kan ikke hjelpe deg med dette. 0 Siter
Angustia Skrevet 18. juni 2012 Skrevet 18. juni 2012 Jeg er midt inne i en depp periode,men jeg har aldri latt det gå utover datteren min før.. Har en meget sløv fastlege. Har psykolog,men er redd det skal skape problemer om jeg tar dette opp med han. Er så dårlig at jeg bare rister... ''Har psykolog,men er redd det skal skape problemer om jeg tar dette opp med han.'' Hvorfor i all verden skulle det skape problemer om du tar det opp med psykologen? Han er vel nettopp ekspert på slike ting, profesjonell, utenforstående og den det er mest naturlig å henvende seg til? Om du opplever fastlegen som "sløv" bør du enten ta det opp med h*n eller vurdere å bytte fastlege. Dattera di har neppe lidd overlast disse dagene, men du bør søke hjelp snarest mulig. God bedring til deg :-) 0 Siter
frosken Skrevet 18. juni 2012 Skrevet 18. juni 2012 Hvor lenge har du hatt det slik - og hva sier din datter om hvordan hun har det for tiden? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.