knusende Skrevet 17. juni 2012 Skrevet 17. juni 2012 Etter besøk hos fastlegen min hvor jeg endelig turte å fortelle hvordan jeg har og at jeg trenger hjelp, sitter jeg nå med en lang liste med navn på psykologer og psykiatere. Jeg har forsøkt å ringe litt, men kommer stortsett til telefonsvarere, og de få som svarer forteller om ventelister oppmot 1år. Kan det være smart å masseprodusere brev og sende til samtlige aktuelle på listen? Hva skriver man i såtilfelle? Hvor detaljert må man være? Det føles litt guffent å måtte utlevere seg veldig til 40 forskjellige mennesker. 0 Siter
Gjest germinate Skrevet 17. juni 2012 Skrevet 17. juni 2012 http://www.doktoronline.no/forum3/bin/gotomsg.wa2?MessageId=2804738 Håper du kan finne noen tips her. 0 Siter
Gjest nkotb Skrevet 17. juni 2012 Skrevet 17. juni 2012 Du skriver hvor gammel du er, hva du ønsker å jobbe med, og hva du ønsker å oppnå. En konkret bestilling er gjerne ideelt, og man trenger ikke gå så detaljert inn i alt man har opplevd i et slikt brev. Så er det fint å skrive noe som viser at man er motivert. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.