Gjest Handler om å forberede dette skiftet..... Skrevet 18. juni 2012 Skrevet 18. juni 2012 Hvilket preparat kan eventuell erstattes til en pasient med Schizofreni (enkel type og langvarig syk)? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 18. juni 2012 Skrevet 18. juni 2012 I utgansgpunktet er alle 2. generasjonspreparater aktuelle å skifte til. 0 Siter
Gjest bjørkhild Skrevet 18. juni 2012 Skrevet 18. juni 2012 I utgansgpunktet er alle 2. generasjonspreparater aktuelle å skifte til. Hva skal da en stakkar gjøre som har prøvd de fleste andre AP, og fått umulige bivirkninger gjøre? Skynde seg å bli frisk? Jeg har et nytt liv med den medisinkombinasjonen jeg nå får. 0 Siter
Gjest SMIRnøff Skrevet 18. juni 2012 Skrevet 18. juni 2012 Hva skal da en stakkar gjøre som har prøvd de fleste andre AP, og fått umulige bivirkninger gjøre? Skynde seg å bli frisk? Jeg har et nytt liv med den medisinkombinasjonen jeg nå får. Registreringsfritak. Mye arbeid, men sikkert verdt det i mange tilfeller. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.