Gjest germinate Skrevet 18. juni 2012 Skrevet 18. juni 2012 Det er det reiseselskapene som ordner med, ikke sant? 0 Siter
Sør Skrevet 18. juni 2012 Skrevet 18. juni 2012 1) "Syden" er ikke ett land. Hvor skal du? 2) Du er svært få av vanlige turistland som nordmenn enger visum for å reise inn i. Med vennlig hilsen 0 Siter
Gjest germinate Skrevet 18. juni 2012 Skrevet 18. juni 2012 1) "Syden" er ikke ett land. Hvor skal du? 2) Du er svært få av vanlige turistland som nordmenn enger visum for å reise inn i. Med vennlig hilsen Bulgaria. 0 Siter
Mandolaika Skrevet 18. juni 2012 Skrevet 18. juni 2012 Bulgaria. Visum kreves ikke for norske statsborgere for opphold inntil 90 dager. Passet må være gyldig i 3 måneder etter utreise. 0 Siter
Gjest germinate Skrevet 18. juni 2012 Skrevet 18. juni 2012 Visum kreves ikke for norske statsborgere for opphold inntil 90 dager. Passet må være gyldig i 3 måneder etter utreise. Ahh... da skjønner jeg. Takk :-) 0 Siter
Gjest Høstløv Skrevet 18. juni 2012 Skrevet 18. juni 2012 Visum kreves ikke for norske statsborgere for opphold inntil 90 dager. Passet må være gyldig i 3 måneder etter utreise. http://www.mfa.bg/en/55/pages/view/5483 Slik jeg forstår informasjonen fra Bulgarias ambassade så trenger borgere i lande som er omfattet av Schengenavtalen ikke visum for å reise til Bulgaria. 0 Siter
Gjest germinate Skrevet 18. juni 2012 Skrevet 18. juni 2012 http://www.mfa.bg/en/55/pages/view/5483 Slik jeg forstår informasjonen fra Bulgarias ambassade så trenger borgere i lande som er omfattet av Schengenavtalen ikke visum for å reise til Bulgaria. ... og det betyr at jeg ikke trenger visum? 0 Siter
Mandolaika Skrevet 18. juni 2012 Skrevet 18. juni 2012 http://www.mfa.bg/en/55/pages/view/5483 Slik jeg forstår informasjonen fra Bulgarias ambassade så trenger borgere i lande som er omfattet av Schengenavtalen ikke visum for å reise til Bulgaria. Nei, var jo det jeg også skrev (om enn på en annen måte). 0 Siter
Gjest Høstløv Skrevet 18. juni 2012 Skrevet 18. juni 2012 Nei, var jo det jeg også skrev (om enn på en annen måte). ''Visum kreves ikke for norske statsborgere for opphold inntil 90 dager.'' Visum trengs tydeligvis ikke for opphold utover 90 dager heller. Jeg mener at norske statsborgere fritt kan oppholde seg i Bulgaria uten behov for visum. Slik forstår jeg informasjonen på ambassadens sider. 0 Siter
Mandolaika Skrevet 18. juni 2012 Skrevet 18. juni 2012 ''Visum kreves ikke for norske statsborgere for opphold inntil 90 dager.'' Visum trengs tydeligvis ikke for opphold utover 90 dager heller. Jeg mener at norske statsborgere fritt kan oppholde seg i Bulgaria uten behov for visum. Slik forstår jeg informasjonen på ambassadens sider. Ok, jeg tok det bare for gitt at trådstarter ikke skulle være der i over 90 dager, derfor jeg svarte slik jeg gjorde. 0 Siter
flisa Skrevet 20. juni 2012 Skrevet 20. juni 2012 Ahh... da skjønner jeg. Takk :-) Skal du til Tyrkia derimot - så betaler du Visum på flyplassen når du kommer frem. Veldig enkelt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.