Gjest germinate Skrevet 18. juni 2012 Skrevet 18. juni 2012 Nå er det endelig ferie fra alt som har med terapi å gjøre. Terapi er slitsomt, bl.a fordi det ofte er veldig vondt (synes u.t). Det skal bli godt å slippe å bruke så mye energi på dette en stund. Er det slik for deg også, eller er det motsatt? 0 Siter
Gjest SMIRnøff Skrevet 18. juni 2012 Skrevet 18. juni 2012 Jeg syns det er topp med terapi, og føler at jeg trenger det for å komme meg gjennom ukene. Gruer meg til ferien. 0 Siter
Gjest lengter til hverdagen Skrevet 18. juni 2012 Skrevet 18. juni 2012 Hater sommerferier... 0 Siter
Bella Dotte Skrevet 18. juni 2012 Skrevet 18. juni 2012 Det er helt klart motsatt, og jeg er sjeleglad for at min elskelige vikarpsykolog stepper inn i min fastes ferie. 0 Siter
Madelenemie Skrevet 18. juni 2012 Skrevet 18. juni 2012 Hei! Jeg får timer gjennom hele sommerferien, jeg hadde ikke likt å ikke ha timer, men det er lenger mellom dem, noe som er greit da jeg skal på ferier. Jeg gleder meg mest til fjellet, til å dra på min hytte, men jeg må også til syden, det gleder jeg meg aldri til, men når jeg kommer dit hygger jeg stadig mer og mer. Jeg skal i år snorkle og svømme med undervannskamera, jeg skal filme både mennesker og annet liv under vann Mest dyre og planteliv tenker jeg. 0 Siter
Gondor Skrevet 18. juni 2012 Skrevet 18. juni 2012 Stikk motsatt. Jeg er sjeleglad for at jeg har psykologen min. 0 Siter
Gjest Psyk av alt Skrevet 18. juni 2012 Skrevet 18. juni 2012 Jeg har gått lenge i terapi og de første årene syntes jeg det var ille med de lange feriene, spesielt sommeren da det var 8-9 ukers ferie. Noen år ut i terapien nøt jeg feriene fullt ut! Syntes det var kjempedeilig å slippe å gå. Nå har jeg gått i terapi i 8.5 år og har kun 2 gng igjen før jeg slutter for godt. Er litt nervøs, men aller mest glad. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.