Gjest levrone5555 Skrevet 18. juni 2012 Skrevet 18. juni 2012 Har spurt for noen dager siden uten svar..Skal til legen,og er nødt få vite dette.Har veldig lyst prøve en kombinasjon med cipralex,buspiron og wellbutrin..Kan jeg ta alle disse sammen?? er for angst og ocd,og litt depresjon som jeg får av angsten og tankene.Hører folk på forum i andre land sier dette er en veldig bra kombinasjon,men håper du som psykiater kan fortelle meg om jeg kan bruke det,for legen min er ikke særlig flink på dette området. mvh 0 Siter
Gjest SMIRnøff Skrevet 18. juni 2012 Skrevet 18. juni 2012 Ville fått en time med en erfaren psykiater til dette jeg altså. Det er ikke så greit å vurdere slike multimedisineringer av fastleger eller hva det er du går til... 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 18. juni 2012 Skrevet 18. juni 2012 Jeg mener å huske at jeg svarte deg på dette. Uansett er det mulig å prøve denne kombinasjonen. Det skjer ikke noe verre enn at du ikke blir bedre. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.