Gjest SMIRnøff Skrevet 18. juni 2012 Skrevet 18. juni 2012 Er ingen first prize. Jeg er kvalm! 0 Siter
brilleslangen Skrevet 18. juni 2012 Skrevet 18. juni 2012 jeg har positiv erfaring med mange first price varer.. Nudlene er ikke bland dem, så her er jeg enig med deg SMIRnøff. 0 Siter
Gjest SMIRnøff Skrevet 18. juni 2012 Skrevet 18. juni 2012 jeg har positiv erfaring med mange first price varer.. Nudlene er ikke bland dem, så her er jeg enig med deg SMIRnøff. Det er Herr SMIRnøff, takk! 0 Siter
Angustia Skrevet 18. juni 2012 Skrevet 18. juni 2012 Enig Den kan under tvil duge kamuflert i en ellers god wok-rett, eller som raskt tilbehør til bålmat på skogs- / fjelltur. I begge tilfeller avsilt "suppa".. 0 Siter
Gjest SMIRnøff Skrevet 18. juni 2012 Skrevet 18. juni 2012 Enig Den kan under tvil duge kamuflert i en ellers god wok-rett, eller som raskt tilbehør til bålmat på skogs- / fjelltur. I begge tilfeller avsilt "suppa".. Vel det vel som nudler flest... same shit. Kosta 7.90 da. 0 Siter
Angustia Skrevet 18. juni 2012 Skrevet 18. juni 2012 Vel det vel som nudler flest... same shit. Kosta 7.90 da. ''Vel det vel som nudler flest... same shit.'' Neida, det er forskjell på nudler og nudler, samt eggnudler, risnudler osv ;-) ''Kosta 7.90 da.'' Joda, men det gjør "YumYum kyllingnudler" og "Mama nudler" i ulike varianter på billigkjedene også. Men smaken er som baken, alltid delt i to osv :-p 0 Siter
Gjest SMIRnøff Skrevet 18. juni 2012 Skrevet 18. juni 2012 ''Vel det vel som nudler flest... same shit.'' Neida, det er forskjell på nudler og nudler, samt eggnudler, risnudler osv ;-) ''Kosta 7.90 da.'' Joda, men det gjør "YumYum kyllingnudler" og "Mama nudler" i ulike varianter på billigkjedene også. Men smaken er som baken, alltid delt i to osv :-p Joa, eggnudler er bedre. :-) Men de pakkene med "fastfood-nudler". Det er dritt. 0 Siter
Angustia Skrevet 18. juni 2012 Skrevet 18. juni 2012 Joa, eggnudler er bedre. :-) Men de pakkene med "fastfood-nudler". Det er dritt. Joda, det er absolutt ikke sunt, men kan fungere som lettvint vomfyll i gitte situasjoner 0 Siter
Gjest annlovinda Skrevet 19. juni 2012 Skrevet 19. juni 2012 ''Vel det vel som nudler flest... same shit.'' Neida, det er forskjell på nudler og nudler, samt eggnudler, risnudler osv ;-) ''Kosta 7.90 da.'' Joda, men det gjør "YumYum kyllingnudler" og "Mama nudler" i ulike varianter på billigkjedene også. Men smaken er som baken, alltid delt i to osv :-p Kr 7,90 for en 5-pakk ja. Billig - men ikke spesielt gode nei 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.