Gjest SMIRnøff Skrevet 18. juni 2012 Skrevet 18. juni 2012 Kan man merke effekt av Lamictal allerede fra dag 1? Sett at man går på Abilify i tillegg. 0 Siter
Gondor Skrevet 18. juni 2012 Skrevet 18. juni 2012 Jeg hadde bare bivirkninger i begynnelsen, den må trappes forsiktig opp ellers kan man bli skikkelig fysisk syk. Husker ikke når den begynte å funke, det er så lenge siden. Jeg vet bare at det er en medisin jeg ikke kan klare meg uten. Når skal du starte opp? 0 Siter
Gjest SMIRnøff Skrevet 18. juni 2012 Skrevet 18. juni 2012 Jeg hadde bare bivirkninger i begynnelsen, den må trappes forsiktig opp ellers kan man bli skikkelig fysisk syk. Husker ikke når den begynte å funke, det er så lenge siden. Jeg vet bare at det er en medisin jeg ikke kan klare meg uten. Når skal du starte opp? Startet i dag... og har igrunn følt meg ganske hyper i hele dag. Har vært sliten, men ikke fått roet ned, liksom... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.