laguna1 Skrevet 18. juni 2012 Skrevet 18. juni 2012 ..når kommer egentlig skattepengene? Nå på fredag? *vimsete* 0 Siter
laguna1 Skrevet 18. juni 2012 Forfatter Skrevet 18. juni 2012 Det var seriøst feil forum..Sorry..Kan jeg flytte det til åpent forum på noen måte? Beklager. 0 Siter
laguna1 Skrevet 18. juni 2012 Forfatter Skrevet 18. juni 2012 Det var seriøst feil forum..Sorry..Kan jeg flytte det til åpent forum på noen måte? Beklager. 0 Siter
laguna1 Skrevet 18. juni 2012 Forfatter Skrevet 18. juni 2012 Er det ikke 25. de betales ut? Ah, tusen takk! Hadde håpet på fredag, men mandag er finfin t det også 0 Siter
Gjest SMIRnøff Skrevet 18. juni 2012 Skrevet 18. juni 2012 Ah, tusen takk! Hadde håpet på fredag, men mandag er finfin t det også http://www.skatteetaten.no/no/Alt-om/Skatteoppgjoret/ 0 Siter
Lillemus Skrevet 18. juni 2012 Skrevet 18. juni 2012 Det kommer an på hvilket skatteoppgjør du kommer i. Jeg har alltid vært i det som kommer rundt St. Hans, men i fjor havnet jeg av en eller annen grunn blant dem som fikk tilbake skattepengene i august. Aner ikke hvorfor. 0 Siter
Gjest SMIRnøff Skrevet 18. juni 2012 Skrevet 18. juni 2012 Det kommer an på hvilket skatteoppgjør du kommer i. Jeg har alltid vært i det som kommer rundt St. Hans, men i fjor havnet jeg av en eller annen grunn blant dem som fikk tilbake skattepengene i august. Aner ikke hvorfor. Det vet jeg, for jeg har ganske god hukommelse... Det var i forb. med arv av hus. 0 Siter
Lillemus Skrevet 18. juni 2012 Skrevet 18. juni 2012 Det vet jeg, for jeg har ganske god hukommelse... Det var i forb. med arv av hus. ''Det vet jeg, for jeg har ganske god hukommelse... Det var i forb. med arv av hus.'' Hm? Jeg har ikke arvet noe hus. Dessverre. Dessuten er det 8 år siden min mor gikk bort så at det skulle han noen innvirkning på fjorårets skatteutbetaling er heller usannsynlig. 0 Siter
Gjest SMIRnøff Skrevet 18. juni 2012 Skrevet 18. juni 2012 ''Det vet jeg, for jeg har ganske god hukommelse... Det var i forb. med arv av hus.'' Hm? Jeg har ikke arvet noe hus. Dessverre. Dessuten er det 8 år siden min mor gikk bort så at det skulle han noen innvirkning på fjorårets skatteutbetaling er heller usannsynlig. Hm. Du bare prøver å skjule det for DOL du, jeg vet det nok. Du angrer vel på at du skrev det. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 18. juni 2012 Skrevet 18. juni 2012 http://www.skatteetaten.no/ 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.