Gå til innhold

Semesteravgift på høyskole

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest takk - takk - takk

I underkant av 500, rundt 480 kr er det ved mitt universitet. Tror det samme gjelder for høgskoler? Hvis du lurer veldig kan du ta en telefon til skolen og høre. :)

Ok - ikke værre nei. Fant ikke noe sum, og så for meg en større sum jeg måtte skaffe før jeg får studielån. Men med en slik sum er det så klart ikke noe problem :)

Takk :)

Gjest takk - takk - takk

[quote name=Shira :o)' timestamp='1340105083' post='4772990]

505 kr betaler jeg per semester.

Har du sjekket på nettsidene til skolen din?

Ok - ikke værre nei. Fant ikke noe sum, og så for meg en større sum jeg måtte skaffe før jeg får studielån. Men med en slik sum er det så klart ikke noe problem :)

Takk :)

Annonse

Gjest takk - takk - takk

Jeg var ferdig på høyskole i fjor sommer, og mener jeg betalte rundt 500,- i semesteret, noe som inkluderer kopiavgifter osv.

Takk for svar :)

Så for meg at jeg skulle få en stor utgift nå jeg - men da var ikke dette noe problem :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...