Gjest Imst Skrevet 19. juni 2012 Skrevet 19. juni 2012 Spurte deg forleden om det var noe jeg burde være særlig obs på ved å bruke Wellbutrin resten av livet, f.eks. kreft og hjertesykdom. Som nevnt er det eneste symptomet jeg opplever med Wellbutrin rask puls. (Blir også sliten av fysisk anstrengelse veldig fort) I dag tidlig fikk jeg på nytt et anfall med intense knipsmerter i hjertet. Dette har skjedd tre ganger tidligere etter at jeg begynte. Er dette noe som bør sjekkes ut? Vær så snill å ikke koble det til angst, det har jeg hatt før og det kjentes overhodet ikke sånn ut. Jeg er dessuten i en veldig rolig periode av livet nå og stressnivået er lavt. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 19. juni 2012 Skrevet 19. juni 2012 Det er ingen grunn til å være redd for verken kreft eller hjertesykdom. Wellbutrin er det mest brukte AD i USA. "Knip i hjertet" skyldes no spent brystmuskulatur. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.