Gå til innhold

Sende vedlegg i en epost

Anbefalte innlegg

Gjest germinate
Skrevet

Er det noen som har lyst til å forklare meg hvordan jeg sender med selvangivelsen min som vedlegg i en epost?

Jeg har forsøkt, men jeg gjør det tydeligvis ikke riktig..

Skrevet

Det kommer an på hvilket epost-program du bruker.

Gjest germinate
Skrevet

Det kommer an på hvilket epost-program du bruker.

Det er hotmail-konto jeg skal sende fra...

Skrevet

Det er hotmail-konto jeg skal sende fra...

Ok.

Da skriver du ferdig mailen og klikker på insert og attachment. Så henter du opp selvangivelsen (som du da har lagret på din pc, merk deg hvor du lagrer den) og legger den ved. Så sender du mailen.

Består problemet ditt egentlig i å få lagret selvangivelsen på pc-en?

Gjest germinate
Skrevet

Ok.

Da skriver du ferdig mailen og klikker på insert og attachment. Så henter du opp selvangivelsen (som du da har lagret på din pc, merk deg hvor du lagrer den) og legger den ved. Så sender du mailen.

Består problemet ditt egentlig i å få lagret selvangivelsen på pc-en?

Ok. Jeg skal forsøke nå. Jeg prøvde å sende den direkte fra altinn, for der fikk jeg opp at jeg kunne sende den. Men mottaker har ikke fått den (og jeg sendte to ganger - en i går og en i dag..).

Skrevet

Ok. Jeg skal forsøke nå. Jeg prøvde å sende den direkte fra altinn, for der fikk jeg opp at jeg kunne sende den. Men mottaker har ikke fått den (og jeg sendte to ganger - en i går og en i dag..).

Jeg kjenner ikke til å sende noe direkte fra altinn, så det vet jeg ikke noe om.

Håper du får det til. :)

Skrevet

Lagre den du - for om du sender den direkte fra altinn - kommer antagelivis en link som gjør at de som mottar må logge seg på.

Gjest germinate
Skrevet

Jeg kjenner ikke til å sende noe direkte fra altinn, så det vet jeg ikke noe om.

Håper du får det til. :)

Jeg fikk det ikke til nei.. jeg prøvde å lagre den også, men jeg fikk jo ikke en gang til å hente frem det jeg hadde lagret (jeg fant den ja,men kom ikke videre). Så jeg må nok bare sende den med post, tenker jeg :-)

Skrevet

Jeg fikk det ikke til nei.. jeg prøvde å lagre den også, men jeg fikk jo ikke en gang til å hente frem det jeg hadde lagret (jeg fant den ja,men kom ikke videre). Så jeg må nok bare sende den med post, tenker jeg :-)

Æsj, så irriterende. Like greit med god gammeldags brevpost noen ganger.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...