Gjest Mrs.Q Skrevet 20. juni 2012 Skrevet 20. juni 2012 Har prikking i kroppen noe med psykisk lidelse å gjøre? Og kan man skjelve ved psykisk lidelse selv om en ikke har angst? 0 Siter
Jenta I Ilden Skrevet 20. juni 2012 Skrevet 20. juni 2012 det første vet jeg ikke..har litt prikking innimellom, men ser på det som "normalt" forsåvidt ikke det andre heller..dvs..jeg har masse skjelvinger fra tid til annen.. Jeg skylder på medisinene - Lithium og lite væskeinntak...mulig det bare er psyken som "vil" at jeg skal ha noe å skylde på... 0 Siter
Gjest Mrs.Q Skrevet 20. juni 2012 Skrevet 20. juni 2012 det første vet jeg ikke..har litt prikking innimellom, men ser på det som "normalt" forsåvidt ikke det andre heller..dvs..jeg har masse skjelvinger fra tid til annen.. Jeg skylder på medisinene - Lithium og lite væskeinntak...mulig det bare er psyken som "vil" at jeg skal ha noe å skylde på... Syns det er rart iallefall. Det kan jo ha fysiske årsaker ingen vil se fordi man har slitt psykisk så lenge. 0 Siter
Jenta I Ilden Skrevet 20. juni 2012 Skrevet 20. juni 2012 Syns det er rart iallefall. Det kan jo ha fysiske årsaker ingen vil se fordi man har slitt psykisk så lenge. Jepp, det er pussig igrunn. Jeg har ingen gode svar til deg, så håper det er noen som vet eller kan anta bedre enn det jeg kan :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.