Gjest oslobasse Skrevet 20. juni 2012 Skrevet 20. juni 2012 Noen som har noen formening om aktorene vil gå for tilregnelig eller utilregnelig i morgen? 0 Siter
Gjest aspartam + acesulfam K Skrevet 20. juni 2012 Skrevet 20. juni 2012 Vil du gamble litt ang. dette? Det er A eller B det er snakk om. Jeg kan ordne. 0 Siter
ekte nick Skrevet 20. juni 2012 Skrevet 20. juni 2012 Håper virkelig de går for tilregnelig. Vi får svaret kl.12. 0 Siter
Nøtteskall Skrevet 20. juni 2012 Skrevet 20. juni 2012 Vil du gamble litt ang. dette? Det er A eller B det er snakk om. Jeg kan ordne. Jeg tipper han blir dømt utilregnelig. Fordi de er så usikker på diagnosene hans. Selv mener jeg at han bør dømmes til fengsel. 0 Siter
Gjest Nickløsheletida Skrevet 20. juni 2012 Skrevet 20. juni 2012 Jeg tror er han psyk, men likevel tilregnelig på den måten at han vet han har gjort noe galt. Han var fullt klar over at han kom til å bli sett på som et monster også før terrorangrepene. 0 Siter
ekte nick Skrevet 20. juni 2012 Skrevet 20. juni 2012 http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/22juli/article6835976.ece#.T-I4XZiD6hg Jeg synes denne er veldig oversiktlig. Den får også tydelig fram hvor lett psykiaterteam 1 trekker altfor raske (feil)slutninger. Se feks fysisk bevegelighet, der de sykeliggjør at han satt så urørlig på stolen under forhørende, mens Breivik selv forklarer dette med at han faktisk satt bastet og bundet og da begrenser det rørligheten. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.