to-barns-mamman Skrevet 21. juni 2012 Skrevet 21. juni 2012 Nå har jeg snaut to timer igjen på jobb, - og til lørdag reiser vi til Nice, - unødvendig å si at jeg gleder meg regner jeg med :-) I følge YR, 26 - 29 grader hele uken, hele døgnet, ikke regn, ikke vind..... mmmm deilig :-) :-) 0 Siter
Gjest Melis36 Skrevet 21. juni 2012 Skrevet 21. juni 2012 God ferie og kos dere masse. Hørtes nydelig ut!!! 0 Siter
Ferskenblomst Skrevet 21. juni 2012 Skrevet 21. juni 2012 Hvis du skal ha med barn vil jeg tipse om parken Marineland i Antibes. Antibes er bare en halvtimes tid (hvis jeg ikke husker helt feil?) unna. Antibes ligger mellom Nice og Cannes. Det er et stort område hvor det er fire parker samlet på et sted. Det ene er en dyrepark, men med sjødyr, bl.a kan barna få klappe en sjøløve (koster flesk, riktignok), det er sjøløveshow, delfinshow og spekkhoggershow. Var der i 2010, og dattera dengang 12, hadde plukket ut dette stedet via et tv-program før vi dro hjemmefra, var helt i skyene. Ved siden av er det et vannland, og et minigolfland. Husker ikke helt hva det siste var. Men vil iallefall anbefale dette på det sterkeste. Og det er et nydelig område der nede, pass også på å få sjansen til en blitur langs kysten, det er aldeles ubeskrivelig vakkert. God tur og kos dere masse. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.