flisa Skrevet 21. juni 2012 Skrevet 21. juni 2012 Noen år siden jeg skrev mye her - men ser dere har nå en funksjon hvor dere kan sitere andre. HOW? 0 Siter
Lillemus Skrevet 21. juni 2012 Skrevet 21. juni 2012 Merk og klipp ut det du vil sitere og klikk på svar-knappen. Sett så to ' (tasten ved siden av æ på en vanlig pc), så lim inn og så to ' til etterpå. Ikke anførselstegn, men to ' altså. ''Vips!'' 0 Siter
Bella Dotte Skrevet 21. juni 2012 Skrevet 21. juni 2012 ''Noen år siden jeg skrev mye her - men ser dere har nå en funksjon hvor dere kan sitere andre. HOW? :)'' To ' (tegnet som vanligvis deler knapp med asterisk *) før og etter det du ønsker å sitere. Vanlig "anførselstegn" vil se ut som anførselstegn. 0 Siter
slabbedask Skrevet 21. juni 2012 Skrevet 21. juni 2012 ''Noen år siden jeg skrev mye her - men ser dere har nå en funksjon hvor dere kan sitere andre. HOW? :)'' Bruk to fnutter før og etter teksten du vil sitere. 0 Siter
laban Skrevet 21. juni 2012 Skrevet 21. juni 2012 Enkelt-apostrofer (den fnutten som ofte er på samme tast som * ved siden av æ) to ganger før og to ganger etter sitert tekst. IKKE vanlig anførselstegn på 2-tasten, selv om det ser likt ut ved inntasting. Sitatboksen skal være synlig i forhåndsvisning. 0 Siter
flisa Skrevet 21. juni 2012 Forfatter Skrevet 21. juni 2012 Merk og klipp ut det du vil sitere og klikk på svar-knappen. Sett så to ' (tasten ved siden av æ på en vanlig pc), så lim inn og så to ' til etterpå. Ikke anførselstegn, men to ' altså. ''Vips!'' ''sett sånt'a :)'' 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.