Gå til innhold

Erfaring med Asus Eee? //reise- og cafe-pc..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ser meg om etter en reise-pc som veier relativt lite.

Har egentlig dårlig erfaring med mini-p'cer, da min Pachard bell dot.3g nokså raskt ble supertreg og nå ligger halvdød i en skuff.

Sikler på mac, men innser at det blir litt for dyrt og jålete for meg.

Surfer rundt og har sett på en god del pc'er, og det ser ut som Asus Eee er nokså holdbar? Budsjettet er maks 3000-4000, helst under 3.

Trenger en liten pc som har god batterilevetid, og levetid generelt på i alle fall 3 år. kanskje rundt 11" skjerm, relativt lett, har god wlan, i allefall 2GB ram, og en grei størrelse på harddisken, og gjerne matt skjerm.

Det er jo en haug med forskjellige asus eee, men lurer på denne http://www.netonnet.no/art/data/laptop/skjermstorrelse/laptop-11---14-tom/asus-eeepc1225b-siv016m/170382.5055/ Fant ingen tester på den. Men den var litt dyr, selv om jeg tenker at jeg kan gi litt mer så lenge den holder seg i flere år.

Skrevet

Asus er et godt og annerkjent merke.

Har du vurdertom du vil ha 3G modem med SIM bgygget inn?

Jeg bruker det veldig mye.

Med vennlig hilsen

Skrevet

Med vennlig hilsen

Blir ikke det fort dyrt? Særlig i utlandet? Det er stort sett trådløse nett der jeg sitter for å jobbe.

Skrevet

Med vennlig hilsen

Er det noe man må bestille i tillegg? Jeg tenker også på å kjøpe en Asus Eee.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...