Gå til innhold

Anbefal noen gode hodetelefoner

Anbefalte innlegg

Som dekker ørene, og som ikke har sus og støy.

Beats by Dr Dre får kritikk pga at de lekker lyd og tar i mot støy fra mobiltelefoner i nærheten. Men de ser kule ut, det var derfor jeg kikket på dem. 1850,-

Bose Quiet Comfort 3 er best på støyreduksjon, men ser ikke akkurat så veldig hippe ut. 2495,- Quiet Comfort 15 er en annen flott modell, men den koster 3000,-

Sennheiser har flere modeller, og får skryt i flere tester.

De skal brukes mest til å lytte til musikk i tillegg til ipad-bruk, typisk youtube og litt på spill. Anyone?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/380769-anbefal-noen-gode-hodetelefoner/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva slags lyd liker du? BOSE er genialt, men det er veldig farget lyd. Skal du lytte til pianomusikk er ikke det det kuleste! :-P Men de funker vel ypperlig til røff musikk.

Liker røff musikk, ikke piano eller jazz. Ja, BOSE er veldig bra. Har lydanlegg fra BOSE på stua og forsterker fra Harman/Kardon.

Men jeg kan svært lite om hodetelefoner... Hva er forskjellen på de to nevnte modellene fra BOSE?

Har du erfaringer med Sennheiser?

Liker røff musikk, ikke piano eller jazz. Ja, BOSE er veldig bra. Har lydanlegg fra BOSE på stua og forsterker fra Harman/Kardon.

Men jeg kan svært lite om hodetelefoner... Hva er forskjellen på de to nevnte modellene fra BOSE?

Har du erfaringer med Sennheiser?

Du vil nok kjenne igjen BOSE fra lydanlegget i stua, i hodetelefonene deres. De har jævla mye trøkk og punch i lyden, samtidig som det låter fint og (det kommer nok av prisklassen på BOSE).

Vet ikke forskjellen mellom de to, tipper de er nokså like.

Sennheiser blir vel mer nøytralt, men sikkert bedre kvalitet sådann...

Gjest Nord og ned.

''Quiet Comfort 15 er en annen flott modell, men den koster 3000,-''

De selges også for 2490,- http://www.elkjop.no/product/tv-lyd-og-bilde/hodetelefoner/BOSEQC15I/bose-qc-15-hodetelefoner

Med 30 dagers fri retur er det jo egentlig bare å prøve dem ut.

''Quiet Comfort 15 er en annen flott modell, men den koster 3000,-''

De selges også for 2490,- http://www.elkjop.no/product/tv-lyd-og-bilde/hodetelefoner/BOSEQC15I/bose-qc-15-hodetelefoner

Med 30 dagers fri retur er det jo egentlig bare å prøve dem ut.

Hehe, jeg vet om dette... har benyttet meg av det, men det har aldri vært planlagt da :-)

Annonse

Nord og ned

Hehe, jeg vet om dette... har benyttet meg av det, men det har aldri vært planlagt da :-)

Det er jo snakk om en "bli fornøyd" ordning, så den har jeg benyttet meg av mange ganger med god samvittighet.

Faktisk er den ordningen, og sikkerheten den gir, grunnen til at jeg ofte handler der.

Det er jo snakk om en "bli fornøyd" ordning, så den har jeg benyttet meg av mange ganger med god samvittighet.

Faktisk er den ordningen, og sikkerheten den gir, grunnen til at jeg ofte handler der.

Samme her, men jeg planlegger ikke å bytte da ;)

Det er jo noe jeg tror jeg vil ja...

Gjest luftslott

AKG! Jeg har nå AKG K450 og elsker dem, de gir god lyd og er noise reducing, dekker ørene godt uten å være store og sitter godt. Hadde noen andre AKG før som var noise cancelling, de var helt fantastiske men kostet for mye til at jeg kunne erstatte dem da de til slutt ga opp.

http://www.dustinhome.no/product/5010198830/akg-k450-headphone/?csref=pricecompare_kelkoo_1761&utm_source=kelkoono&utm_medium=cpc&utm_campaign=kelkooclick&utm_term=AKG+K450+HEADPHONE+%28K450%29

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...