Gjest Frisk pasient Skrevet 25. juni 2012 Skrevet 25. juni 2012 ''Les tråden før du kommenterer, please.'' ? Hva er det du reagerer på? Å få veeeeeeldig mange av de samme svarene gang på gang bare ;-) 0 Siter
Gjest Kayia Skrevet 25. juni 2012 Skrevet 25. juni 2012 Jeg har skjønt at jeg har misforstått :-) Har fått høre dette 5 ganger nå tror jeg, hehe. det er ventetid opp mot 1 år her hvor jeg er, 2 store byer. Selv om jeg går til private og skal betale alt selv. Det finnes både privatpraktiserende med og uten refusjonsrett hos nav. De uten har - her i byen - ofte kortere ventetid siden de ikke skal ta av for kø hos poliklinisk. Du kjenner ingen du kan be om råd ang noen å ringe? Her i byen ville du ikke måtte vente i ett år iallefall. 0 Siter
frosken Skrevet 25. juni 2012 Skrevet 25. juni 2012 Alle bor ikke i Oslo vet du :-) ''Alle bor ikke i Oslo vet du :-)'' Nei, men dersom du (som du skriver lenger nede i tråden) har funnet mer enn 13 psykologer som driver helt uten samarbeid/støtte fra det offentlige, så må du da bo i en ganske stor by. Det vil overraske meg stort om du da ikke kan finne noen uten noe særlig ventetid. Helprivate behandlere - uten ventetid - annonserer i allefall i mange av de større byene. 0 Siter
Gjest Frisk pasient Skrevet 25. juni 2012 Skrevet 25. juni 2012 ''Alle bor ikke i Oslo vet du :-)'' Nei, men dersom du (som du skriver lenger nede i tråden) har funnet mer enn 13 psykologer som driver helt uten samarbeid/støtte fra det offentlige, så må du da bo i en ganske stor by. Det vil overraske meg stort om du da ikke kan finne noen uten noe særlig ventetid. Helprivate behandlere - uten ventetid - annonserer i allefall i mange av de større byene. ''Jeg må stå i kø ja, det er opp til 1 års ventetid hos flere i 2 store byer jeg har sjekket, og da betaler jeg alt selv. Jeg trodde alle måtte ha henvisning, derfor spørsmålet.'' Skrev jeg ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.