Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er bare en helt vanlig lønnsmottaker. Men hadde noen endringer. Bla hadde banken ført opp for mye gjeld, samt at jeg skulle skatte i klasse 2 i år. Trodde jeg ville få pengene når andre fikk de...

'' Trodde jeg ville få pengene når andre fikk de...''

Jeg har i alle år fått igjen i juni, men i fjor dukket de ikke opp. Da viste det seg at jeg var en av de som måtte vente til oktober :-/

Jeg har ingen foretak, aksjer eller noe annet som skulle tilsi at det var grunnen til forsinkelsen. Var bare uheldig. I år har jeg fått nå i juni.

Skrevet

Kjenner jeg er grådig misunnelig på alle dere som får ekstra pott med penger, gitt. :))

Gjest Kayia
Skrevet

Det er nok foretaket, ikke aksjene.

Har ikke satt meg så mye inn i det, men syns det er rart siden jeg har 100% stilling i 'hovedjobb' og bare fakturerer småting på foretaket. I fjor hadde jeg fakturert 35' så vidt jeg husker, og det har vært stabilt lavt siden opprettelsen i 2009. Men når du sier det har jeg fått sen utbetaling siden det ble opprettet ja :)

Gjest Kayia
Skrevet

Jeg er bare en helt vanlig lønnsmottaker. Men hadde noen endringer. Bla hadde banken ført opp for mye gjeld, samt at jeg skulle skatte i klasse 2 i år. Trodde jeg ville få pengene når andre fikk de...

Jeg er også ansatt 100%, men fakturerer småbeløp på enkeltmannsforetaket. Laban mente det var foretaket som var årsaken, og det rimer men tidspunktet jeg fikk sen utbetaling første gang.

Gjest Kayia
Skrevet

Da jeg hadde enkeltmannsforetak fikk jeg ikke pengene før til høsten, så det er nok derfor!

Hadde du det som hovedinntekt, eller har ikke det betydning kanskje?

Gjest togli
Skrevet

Hadde du det som hovedinntekt, eller har ikke det betydning kanskje?

Biinntekt - men mener å huske at det ikke hadde noen betydning...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...