Gjest KristineUSA Skrevet 25. juni 2012 Skrevet 25. juni 2012 Hei. Jeg har nå akkurat kommet hjem fra 10 måneder som utvekslingsstudent på High School i USA. Før jeg reiste fikk jeg tatt 1. og 2. dose med HepatittAogB-vaksinen. 2. dosen ble tatt i mai 2011. Helsesøsteren på skolen min sa jeg kunne vente med å ta sistedosen til jeg kom tilbake til Norge igjen, for å unngå styr med dette i USA (slik at jeg får beholde immuniteten resten av livet). Kan jeg vente til august/september med å ta denne 3. dosen eller burde jeg ta den så raskt som mulig nå i sommer (2012). eller er det evt. for sent? 0 Siter
Gjest ikke psykiatri Skrevet 25. juni 2012 Skrevet 25. juni 2012 Dette er ikke psykiatri. Spør fastlegen eller vaksinekontoret. 0 Siter
Sør Skrevet 25. juni 2012 Skrevet 25. juni 2012 Jeg tror 3. dose skal tas etter 12 måneder, så det er vel rundt nå? Med vennlig hilsen 0 Siter
Gjest prust Skrevet 26. juni 2012 Skrevet 26. juni 2012 Jeg tok første og andre dose i september/oktober, og skulle ta 3. dose i vår, førs jeg skulle reise til et afrikansk land. Ble testet for immunitet, og da var jeg immun og trengte ikke sprøyta. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.