Gjest zzzzzzzzzzz Skrevet 25. juni 2012 Skrevet 25. juni 2012 Står på Wellbutrin 150 mg, eneste antidepressiva som ikke gjør meg alt for trøtt på dagtid, men får ikke sove. Jeg prøver alle triks for å få sove, hypnose-cd også, men sovner ikke. I snitt har jeg bare sovet et par timer hver natt de siste ukene. Hva kan jeg gjøre? 0 Siter
Gjest bølger Skrevet 25. juni 2012 Skrevet 25. juni 2012 Jeg fikk heller ikke sove når jeg begynte på wellbutrin,og ble mye mer opplagt på dagene men det endret seg etterhvert. Nå er jeg nesten like trett på dagtid som jeg var før jeg begynte på wellbutrin, men har litt problemer med å sovne på kvelden. Har ikke tatt sovemedisin på lenge, men nå tok jeg nettopp en etter å ha vridd meg i sengen i flere timer. Så snart kan jeg prøve å legge meg igjen. 0 Siter
Apeldoorn Skrevet 26. juni 2012 Skrevet 26. juni 2012 Hørte engang at det magiske tallet på 4 (i snitt). Under dette burde man medisineres direkte for søvn. 0 Siter
Gjest germinate Skrevet 26. juni 2012 Skrevet 26. juni 2012 Tar du de på dagtid? Tar du de på kvelden kan det skape vansker med å få sove.... 0 Siter
Gjest germinate Skrevet 26. juni 2012 Skrevet 26. juni 2012 Tar du de på dagtid? Tar du de på kvelden kan det skape vansker med å få sove.... 0 Siter
Gjest zzzzzzzzzzz Skrevet 26. juni 2012 Skrevet 26. juni 2012 Tar du de på dagtid? Tar du de på kvelden kan det skape vansker med å få sove.... Jeg tar de om morgenen, men det hjelper ikke. Så vidt jeg vet kan de ikke kombineres med sovemedisinlignende urtepreparater heller. 0 Siter
Gjest zzzzzzzzzzz Skrevet 26. juni 2012 Skrevet 26. juni 2012 Jeg fikk heller ikke sove når jeg begynte på wellbutrin,og ble mye mer opplagt på dagene men det endret seg etterhvert. Nå er jeg nesten like trett på dagtid som jeg var før jeg begynte på wellbutrin, men har litt problemer med å sovne på kvelden. Har ikke tatt sovemedisin på lenge, men nå tok jeg nettopp en etter å ha vridd meg i sengen i flere timer. Så snart kan jeg prøve å legge meg igjen. Hvilken sovemedisin tar du, er den avhengighetsskapende, og blir du veldig sløv dagen etter av den? 0 Siter
Gjest bølger Skrevet 26. juni 2012 Skrevet 26. juni 2012 Hvilken sovemedisin tar du, er den avhengighetsskapende, og blir du veldig sløv dagen etter av den? Jeg bruker zopiklone. Alle sovemedisiner er avhengighetsskapende, men jeg brukte de flere ganger i uken i flere måneder og klarte å slutte igjen. Om de henger igjen neste dag vet jeg ikke, fordi jeg er alltid trett på dagtid. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.