Gjest fustrert mor med samvittighet Skrevet 26. juni 2012 Skrevet 26. juni 2012 Hei. Min yngste datter er 8 mnd. og uten far. Jeg vil nå ta en farskapstest. Jeg gjør dette kunn for min datter. Den mann jeg tror er far vil stille opp på alt, så det er fint. Men siden jeg ikke er sikker, og den andre mulige er steril!! Så er spørmålet mitt er om han alikevel kan være far??? 0 Siter
laban Skrevet 26. juni 2012 Skrevet 26. juni 2012 Hvordan vet du / han at han er steril? Er han sterilisert kirurgisk? Sterilisering for menn kan i sjeldne tilfeller være mislykket. Derfor skal det tas sædprøve noen måneder etter inngrepet. Hvis ikke dette blir gjort, kan man ikke være sikker på at han er helt steril. Det finnes historier om at det har grodd sammen igjen også, men de er omdiskuterte, og risikoen er minimal. Hvis han "bare" er antatt steril pga. kusmakomplikasjoner eller konstatert dårlig sædkvalitet, kan han ikke utelukkes som far av den grunn. Begge deler kan ordne seg over tid. 0 Siter
Gjest Annve Skrevet 26. juni 2012 Skrevet 26. juni 2012 Kan ikke forstå hvordan noen her inne skulle kunne vite det. Du må ja bare ta testen og finne det ut. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.