Gjest eller er det tegn på noe Skrevet 27. juni 2012 Skrevet 27. juni 2012 Jeg har målt hvilepulsen min ved flere anledninger og synes den er veldig lav. Ligger på under 50, gjerne også 42-45. Fysisk er formen god, jeg trener relativt hardt min. 3 ganger i uka. Det er vel ikke uvanlig at pulsen er såpass lav? 0 Siter
MrNobody Skrevet 27. juni 2012 Skrevet 27. juni 2012 Ta det som et godt tegn du. Å ha lav hvilepuls forteller at du er i god form. En av norges laveste hvilepulser hadde Bjørn Dæhlie, og var sånn omtrent på ditt nivå. 0 Siter
Gjest eller er det tegn på noe Skrevet 27. juni 2012 Skrevet 27. juni 2012 Ta det som et godt tegn du. Å ha lav hvilepuls forteller at du er i god form. En av norges laveste hvilepulser hadde Bjørn Dæhlie, og var sånn omtrent på ditt nivå. Hehe - ja, hadde formen vært på halvparten av hans nivå skulle jeg vært glad. Men har i voksen alder begynt å trene regelmessig og relativt hardt min. 3 ganger i uka (styrke og kondis) og har gjort det i ca 3 år nå Men burde vel ta det som et godt tegn ja 0 Siter
Gjest lav hvilepuls Skrevet 27. juni 2012 Skrevet 27. juni 2012 Jeg hadde også lav puls da jeg trente. 40-45 Det er 15 år siden og med masse trening Nå har jeg hvilepuls på 50-54 uten trening 0 Siter
....AV Skrevet 27. juni 2012 Skrevet 27. juni 2012 Så lav hvilepuls hadde jeg i min idrettsungdom også. Ta det som et godt tegn på at du er i god form :-) 0 Siter
Gjest eller er det tegn på noe Skrevet 27. juni 2012 Skrevet 27. juni 2012 Så lav hvilepuls hadde jeg i min idrettsungdom også. Ta det som et godt tegn på at du er i god form :-) Takk - må ta det som et godt tegn da ja 0 Siter
Gjest eller er det tegn på noe Skrevet 27. juni 2012 Skrevet 27. juni 2012 Jeg hadde også lav puls da jeg trente. 40-45 Det er 15 år siden og med masse trening Nå har jeg hvilepuls på 50-54 uten trening Ok - takk for svar 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.