Gå til innhold

Lage en mp3 cd

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har plukket ut alle mine favoritt sanger og lagret dem i en mappe på pc. Nå vil jeg ta den opp på en cd[mp3]menfår ikke sangene i den rekke følgen jeg vil. Dem plassere seg selv i en annen rekkefølge. Hvordan kan jeg få det som jeg vil :-)

Skrevet

I mappa ligger de etter navn eller størrelse. Hvis du bruker et brennerprogram for å lage CD kan du flytte på dem som du vil.

Skrevet

I mappa ligger de etter navn eller størrelse. Hvis du bruker et brennerprogram for å lage CD kan du flytte på dem som du vil.

Mener du ett program som Nero og Roxio ?

Skrevet

Mener du ett program som Nero og Roxio ?

Ja.

Gjest Oksen Ferdinand
Skrevet

Forandre på navnet i alfabetisk eller nummererisk rekkefølge,a,b,c...eller 1,2,3...

Hvor viktig er i grunnen dette bare alle sangene er på denne cden?

Husk å rippe de til mp3 format så de tar minst mulig plass,du kan velge mellom 128,192,256 eller 320 kbs.128 er dårligst kvalitet og tar da minst plass.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...