Gå til innhold

Sør


Gjest maiapril

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest maiapril

Alle liker Sør, men ingen liker meg! :(

Hvem er du da, sånn at jeg kan like deg også? Jeg liker alle mennesker for tida, jeg. Jeg er i "like-modus", hehe ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest maiapril

Lurer på en ting når det gjelder deg: Liker du å være "den ene" mot "alle de andre"?

Jeg har det sånn selv iblant, mest for trass egentlig. Men det er heldigvis ikke et permanent karaktertrekk som det tilsynelatende er hos deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på en ting når det gjelder deg: Liker du å være "den ene" mot "alle de andre"?

Jeg har det sånn selv iblant, mest for trass egentlig. Men det er heldigvis ikke et permanent karaktertrekk som det tilsynelatende er hos deg.

Hei,

Nei, jeg liker å forfekte den norske Grunnloven, deriblant Menneskerettighetene, religionsfrihet og ytringsfrihet, i et inkluderende og godt samfunn.

Det er mitt ståsted, og det er det jeg forfekter i innleggene på DOL.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest geitost

Hei,

Nei, jeg liker å forfekte den norske Grunnloven, deriblant Menneskerettighetene, religionsfrihet og ytringsfrihet, i et inkluderende og godt samfunn.

Det er mitt ståsted, og det er det jeg forfekter i innleggene på DOL.

''Nei, jeg liker å forfekte den norske Grunnloven, deriblant Menneskerettighetene, religionsfrihet og ytringsfrihet, i et inkluderende og godt samfunn.

Det er mitt ståsted, og det er det jeg forfekter i innleggene på DOL.''

Husk for all del å pusse glorien!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Nei, jeg liker å forfekte den norske Grunnloven, deriblant Menneskerettighetene, religionsfrihet og ytringsfrihet, i et inkluderende og godt samfunn.

Det er mitt ståsted, og det er det jeg forfekter i innleggene på DOL.''

Husk for all del å pusse glorien!

Janteloven som er frempå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Why are they feeding me?

Hei,

Nei, jeg liker å forfekte den norske Grunnloven, deriblant Menneskerettighetene, religionsfrihet og ytringsfrihet, i et inkluderende og godt samfunn.

Det er mitt ståsted, og det er det jeg forfekter i innleggene på DOL.

Din Ridder(ost).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest geitost

Det er kun du som snakker om min påståtte fortreffelighet.

:-)

Neida, det klarer du helt fint på egenhånd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest sangsol

Hei,

Nei, jeg liker å forfekte den norske Grunnloven, deriblant Menneskerettighetene, religionsfrihet og ytringsfrihet, i et inkluderende og godt samfunn.

Det er mitt ståsted, og det er det jeg forfekter i innleggene på DOL.

''den norske Grunnloven, deriblant Menneskerettighetene, religionsfrihet og ytringsfrihet, i et inkluderende og godt samfunn''

Ja, jeg vet du pleier å skrive som om du er den eneste på DOL som støtter den norske grunnlov ec.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''den norske Grunnloven, deriblant Menneskerettighetene, religionsfrihet og ytringsfrihet, i et inkluderende og godt samfunn''

Ja, jeg vet du pleier å skrive som om du er den eneste på DOL som støtter den norske grunnlov ec.

''Ja, jeg vet du pleier å skrive som om du er den eneste på DOL som støtter den norske grunnlov ec. – sangsol''

Hvor har jeg skrevet at jeg er "den eneste"?

Siden du påstår jeg "pleier" å skrive det, så burde det vel ikke være vanskelig for deg å finne minst ett eksempel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sangsol

''Ja, jeg vet du pleier å skrive som om du er den eneste på DOL som støtter den norske grunnlov ec. – sangsol''

Hvor har jeg skrevet at jeg er "den eneste"?

Siden du påstår jeg "pleier" å skrive det, så burde det vel ikke være vanskelig for deg å finne minst ett eksempel?

Å bla i gamle innlegg kan du gjøre selv om du har lyst. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...