Gå til innhold

Har ingen interesser


Gjest Why are they feeding me?

Anbefalte innlegg

Gjest Why are they feeding me?

Har ingen interesser, jeg. Sitter her bare og glor. Ikke kan jeg starte flere debatter på Psykiatri-forumet, da jeg har brukt opp min daglige kvote...

Er det sånn det er å leve? Er det sånn det er for dere og? Eller er jeg psyk på et vis, sånn sett også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Mrs.Q

Kjeder meg jeg og men det er ikke sykt. Det er jo opp til oss selv det hva vi vil gjøre. Går sikkert an å finne på noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Why are they feeding me?

Kjeder meg jeg og men det er ikke sykt. Det er jo opp til oss selv det hva vi vil gjøre. Går sikkert an å finne på noe.

Hvordan vet du at det ikke kommer av psykdom?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs.Q

Hvordan vet du at det ikke kommer av psykdom?

Føler meg ikke syk men er trøtt og lat, kan nok gjøre noe med det men orker ikke i dag...i morgen er en ny dag :)

Må jo gi seg selv et skikkelig spark bak! Drikker cider istedenfor ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Why are they feeding me?

Føler meg ikke syk men er trøtt og lat, kan nok gjøre noe med det men orker ikke i dag...i morgen er en ny dag :)

Må jo gi seg selv et skikkelig spark bak! Drikker cider istedenfor ;)

Er verken trøtt eller sliten, men føler meg nedfor. Er derfor jeg bare sitter her og sturer.

Skulle ønske jeg slapp å ha det sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs.Q

Er verken trøtt eller sliten, men føler meg nedfor. Er derfor jeg bare sitter her og sturer.

Skulle ønske jeg slapp å ha det sånn.

Kanskje du er deprimert da?

Det er jo ikke umulig og da er det tungt å gjøre ting, og en mister vel innteresser og da. Eller er du alltid slik?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Why are they feeding me?

Kanskje du er deprimert da?

Det er jo ikke umulig og da er det tungt å gjøre ting, og en mister vel innteresser og da. Eller er du alltid slik?

Nei, det går opp og ned dette. Her på DOL sitter jeg når jeg er nedfor. Når jeg ikke er det, kan det være jeg foretar meg mye. Men det blir private/ensomme proskekt, da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs.Q

Nei, det går opp og ned dette. Her på DOL sitter jeg når jeg er nedfor. Når jeg ikke er det, kan det være jeg foretar meg mye. Men det blir private/ensomme proskekt, da.

Tar du medisiner for depresjon da?

Er jo pyton å være deprimert. Bra du foretar deg noe noen ganger da, det er jo noe å se frem til...at det blir slik igjen når dette går over. Men tror ikke å kjede seg er å være deprimert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Why are they feeding me?

Tar du medisiner for depresjon da?

Er jo pyton å være deprimert. Bra du foretar deg noe noen ganger da, det er jo noe å se frem til...at det blir slik igjen når dette går over. Men tror ikke å kjede seg er å være deprimert.

Tar ikke antidepressiva nå lenger. Har begynt på stemningsstabiliserende i stedet, for en liten stund siden...

Er enig i at kjedsomhet ikke er det samme som depresjon. Det er jo derfor jeg lurer på om jeg er deppa/psyk, da. For det kan jo hende det bare er kjedomhet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Why are they feeding me?

Tar du medisiner for depresjon da?

Er jo pyton å være deprimert. Bra du foretar deg noe noen ganger da, det er jo noe å se frem til...at det blir slik igjen når dette går over. Men tror ikke å kjede seg er å være deprimert.

Også lurer jeg på om jeg har asperger, fordi jeg har min egen begrepsverden... hehe. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs.Q

Tar ikke antidepressiva nå lenger. Har begynt på stemningsstabiliserende i stedet, for en liten stund siden...

Er enig i at kjedsomhet ikke er det samme som depresjon. Det er jo derfor jeg lurer på om jeg er deppa/psyk, da. For det kan jo hende det bare er kjedomhet.

Ikke godt å si, men hvis en er deprimert er en ikke trist og da? Tung i sinnet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Why are they feeding me?

Tar du medisiner for depresjon da?

Er jo pyton å være deprimert. Bra du foretar deg noe noen ganger da, det er jo noe å se frem til...at det blir slik igjen når dette går over. Men tror ikke å kjede seg er å være deprimert.

Ser frem til neste gang jeg får "gløden" til å gjøre noe, ja... :-)

Nå er det bare "sorgen"...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs.Q

Også lurer jeg på om jeg har asperger, fordi jeg har min egen begrepsverden... hehe. :-)

Få utredning da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Why are they feeding me?

Ikke godt å si, men hvis en er deprimert er en ikke trist og da? Tung i sinnet?

Det varierer vel hva folk kaller det, jeg kaller det "nedfor" eller "lei meg".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Why are they feeding me?

Få utredning da?

Kan ikke få utredning for hva som helst, når det ikke er grunnlag for det. :-) Har selvsagt spurt om dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs.Q

Ser frem til neste gang jeg får "gløden" til å gjøre noe, ja... :-)

Nå er det bare "sorgen"...

Uff da!

At alt er bare sorgen høres ikke bra ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Why are they feeding me?

Uff da!

At alt er bare sorgen høres ikke bra ut.

Ikke 100% alt, da. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs.Q

Det varierer vel hva folk kaller det, jeg kaller det "nedfor" eller "lei meg".

Kanskje SS vil hjelpe deg da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs.Q

Kan ikke få utredning for hva som helst, når det ikke er grunnlag for det. :-) Har selvsagt spurt om dette.

Å, trodde du kunne få det hvis du ville.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Why are they feeding me?

Kanskje SS vil hjelpe deg da?

Ja. Håper jo det. Men er stygt redd jeg kommer til å leve et liv jeg opplever som tragisk fremover uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...