Gjest Why are they feeding me? Skrevet 7. juli 2012 Skrevet 7. juli 2012 Har begynt på stemningsstabiliserende for ca. 3 uker siden. Syns dere jeg har blitt bedre av det? Jeg føler meg veldig klar i hodet... og ikke "tung", og "flat". Føler meg ganske sprudlende. Selv om jeg også syns det er ganske trist å sitte her helg ut og helg inn. 0 Siter
Gjest Why are they feeding me? Skrevet 7. juli 2012 Skrevet 7. juli 2012 Kjedelig, ingen svar å få. Kanskje jeg bare retten og sletten skal legge meg? 0 Siter
Gjest Mrs.Q Skrevet 7. juli 2012 Skrevet 7. juli 2012 Vet ikke om du er bedre for vet ikke hvordan du var før, men i går skrev du at du var deprimert. 0 Siter
Gjest Why are they feeding me? Skrevet 7. juli 2012 Skrevet 7. juli 2012 Vet ikke om du er bedre for vet ikke hvordan du var før, men i går skrev du at du var deprimert. Hm... sant. Nei, det svinger vel fortsatt, da. 0 Siter
Gjest Mrs.Q Skrevet 7. juli 2012 Skrevet 7. juli 2012 Hm... sant. Nei, det svinger vel fortsatt, da. Gi det litt tid. 0 Siter
Gjest Why are they feeding me? Skrevet 7. juli 2012 Skrevet 7. juli 2012 Gi det litt tid. Mhm. :-) Skal det. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.