Gå til innhold

Da flytter romfolket, og får seg jobb.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:-)

Støtter deg forøvrig i ALLE innleggene du legger ut her i DOl rundt denne debatten!

Godt det finnes andre med et litt humant syn her. Blir nesten skremt av visse innlegg enkelte motstandere av romfolket klarer å lire fra seg. Tipper (og håper) det først og fremst handler om manglende kunnskap om romfolket.

Ihvertfall godt det er noen det er noen her i DOL som tar dem i forsvar og taler deres sak (selv om det ikke ser ut til å gå helt inn i de trangsynte hjernene deres..)

Stå på Sør!! Jeg heier på deg!

Det er få av dem som har slike rettigheter.

Ifølge gårsdagens skriverier mente de at det var slike rettigheter de fikk når de fikk arbeidskontrakt for å selge de bladene. Greit nok om det var en jobb man kan leve av men jeg kan ikke skjønne at det firmaet går i pluss....

Ifølge gårsdagens skriverier mente de at det var slike rettigheter de fikk når de fikk arbeidskontrakt for å selge de bladene. Greit nok om det var en jobb man kan leve av men jeg kan ikke skjønne at det firmaet går i pluss....

http://www.auraavis.no/lokale_nyheter/article6149485.ece

Iaffall er det mye feilinfo om det NAV greiene..

Gjest ngi3pgnå

:-)

Støtter deg forøvrig i ALLE innleggene du legger ut her i DOl rundt denne debatten!

Godt det finnes andre med et litt humant syn her. Blir nesten skremt av visse innlegg enkelte motstandere av romfolket klarer å lire fra seg. Tipper (og håper) det først og fremst handler om manglende kunnskap om romfolket.

Ihvertfall godt det er noen det er noen her i DOL som tar dem i forsvar og taler deres sak (selv om det ikke ser ut til å gå helt inn i de trangsynte hjernene deres..)

Stå på Sør!! Jeg heier på deg!

''Stå på Sør!! Jeg heier på deg!''

Det gjør du nok inntil du møter ham i en diskusjon hvor dere har ulike synspunkter. Da er det ute med deg, så sant du ikke har en psyke av stål, da.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...