Gå til innhold

Hevder hundrevis av romfolk er på vei

Anbefalte innlegg

Såh, landets statsminister er overrasket over hva som rører seg i det norske folk....

Er ikke det litt betenkelig da ?

''Såh, landets statsminister er overrasket over hva som rører seg i det norske folk....

Er ikke det litt betenkelig da ? – elefantnesen''

Vel, jeg tror de fleste oppegående mennesker reagerer sterkt på folkemordretorikken vi har vært vitne til de siste dagene.

Fortsetter under...

• Svar 50
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

16

• Katt-ja

5

• flisa

4

• Mrs D

3

Mest aktive i denne tråden

Gjest geitost

''Såh, landets statsminister er overrasket over hva som rører seg i det norske folk....

Er ikke det litt betenkelig da ? – elefantnesen''

Vel, jeg tror de fleste oppegående mennesker reagerer sterkt på folkemordretorikken vi har vært vitne til de siste dagene.

''folkemordretorikken ''

Det er en useriøs overdrivelse.

"tusenvis"?

Hvor da?

I følge politiet er det INGEN økning i grensepasseringer.

og HVORFOR skulle de komme til Norge for å bo på et steinbrudd? Det er jo den eneste nyheten. De har kunnet reise til Norge hele tiden.

''og HVORFOR skulle de komme til Norge for å bo på et steinbrudd? Det er jo den eneste nyheten. De har kunnet reise til Norge hele tiden.''

Norske steinbrudd er nok ekstra eksotiske. Samt offentlige doer og dusjer i Kristiansand og Trondheim.

Dette sier uansett noe om forholdene de velger å forlate, barn inkludert.

Nuvel, så desperate etter et toalett er de neppe.

Det er nok ikke toalettene de er ute etter, men muligheten for å snylte på norske sosiale goder - godt hjulpet av slike idioter som Bjønnulv i Folk er Folk (som også er kjent for sitt involvement i den kriminelle organisasjonen SOS rasisme....).

Annonse

Du mener at siden de har fått 2 toalett, så reiser de til Norge?

I Kristiansand har de BÅDE toalett og dusj, uten at hele Europas befolkning har dratt dit.

Feil.

I Kristiansand har de ikke fått toalett og dusj enda. Det kommer visst i september, etter planen.

Og derfor er vel ikke "halve Europas befolkning" ankommet dit riktig ennå.

Jeg tror jeg har kalt én person rasist den siste uken.

Sånn til opplysning.

I motsetning til det har jeg blitt "diagnistisert" som narcissist, psykopat, asperger, og hatt endeløse tråder med personangrep utført av diverse elementer på forum.

Så hvem er det som kaller hvem for hva? Og hvem er det som kaller folk rasist?

Med vennlig hilsen

Det finnes svært mange andre måter å trakasere folk på ulike forum på enn å kalle de for nrasister Sør - og du vet veldig godt å bruke de alle.

Du er også flink til å syte og klage straks noen tar igjen og gjør det samme mot deg.

Og kritikk tåler du over hode ikke - men reagerer med ren trakasering av de som kritiserer deg eller det du mener.

Hvis du ikke evner å se det, etter å ha blitt fortalt det hundrevis av ganger av like mange ulike personer - så lider du helt klart av ett eller annet. Men diagnosen får en lege stå for....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...