Gå til innhold

Årvoll: Måtte bruke vakthund

Anbefalte innlegg

Gjest pjokken jr.

''To av naboene, en mor og en datter, forteller til TV 2 at de lørdag så seg nødt til å bruke hunder fordi rumenerne ble for nærgående.

– Vi var nødt til å bruke vakthunden vår for å jage disse sigøynerne vekk, og det var ikke særlig hyggelig. Det syns jeg at jeg skal få slippe på min egen eiendom.''

http://www.tv2.no/nyheter/innenriks/-flere-romfolk-paa-vei-til-norge-3834798.html

Ikke hyggelig å ha dette som nærmeste nabo. Folk tør heller ikke dra på feire av frykt for å komme tilbake til tømt hus.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/381650-%C3%A5rvoll-m%C3%A5tte-bruke-vakthund/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest trulteli

Leste også at to sigøynere i området hadde plystret på en 15 år gammel jente. Dette pakket må ut!

Ja tenke seg til at noen plystrer etter en 15-åring hehe. Jeg husker stadig dette skjedde i min ungdom og det var ikke sigøynere som plystra. Ofte var det de som hang på et spett eller en eller annen maskin i en eller annen gate i Oslo midt i sin arbeidstid. De skulle hatt sparken hele gjengen!

Gjest trulteli

Haha disse to damene kjenner jeg godt. De engasjerer seg ofte sterkt og i hysteriske baner.

''Folk tør heller ikke dra på feire av frykt for å komme tilbake til tømt hus.''

Folk bør gjøre noe med fordommene sine, skaffe seg innboforsikring og ta seg en velfortjent ferie. Det høres ut som de trenger en pause fra seg selv.

Farlig er det da ikke. Folk går jo helt av skaftet når det gjelder de sigøynerne. Jeg er oppriktig talt kjempelei av tiggerne jeg altså og synes de er plagsomt innpåslitne. Men jeg er da ikke redd dem. Det har vært sigøynere i Oslo hvert år, en periode var de på Ankertorget, en periode på Grønland og en periode på Alnabru.

Og jeg gir ikke penger, men jeg er heller ikke sinte på dem. Jeg hilser til og med på de faste som sitter i gata her.

Annonse

Haha disse to damene kjenner jeg godt. De engasjerer seg ofte sterkt og i hysteriske baner.

''Folk tør heller ikke dra på feire av frykt for å komme tilbake til tømt hus.''

Folk bør gjøre noe med fordommene sine, skaffe seg innboforsikring og ta seg en velfortjent ferie. Det høres ut som de trenger en pause fra seg selv.

Enig - på tv-innslaget så de ikke akkurat ut som de hadde funnet opp kruttet. de syns til og med det var rasisme at de fikk den leiren. hehe

Enig - på tv-innslaget så de ikke akkurat ut som de hadde funnet opp kruttet. de syns til og med det var rasisme at de fikk den leiren. hehe

''Enig - på tv-innslaget så de ikke akkurat ut som de hadde funnet opp kruttet. de syns til og med det var rasisme at de fikk den leiren. hehe''

Det sa de vel ikke? De reagerte på at de fikk bygge der, mens andre må søke tillatelse i hue og ræva før man får lov å sette opp noe som helst.

Men uansett, jeg synes de virket sjalu. Den sjalusien burde de jo rette mot Vanessa Quintavalle i så fall.

''Enig - på tv-innslaget så de ikke akkurat ut som de hadde funnet opp kruttet. de syns til og med det var rasisme at de fikk den leiren. hehe''

Det sa de vel ikke? De reagerte på at de fikk bygge der, mens andre må søke tillatelse i hue og ræva før man får lov å sette opp noe som helst.

Men uansett, jeg synes de virket sjalu. Den sjalusien burde de jo rette mot Vanessa Quintavalle i så fall.

Da så vi nok ikke samme innslaget. 1:24 ut i innslaget.

Her er det jeg så. http://www.vgtv.no/?id=54808#!id=54808

Da så vi nok ikke samme innslaget. 1:24 ut i innslaget.

Her er det jeg så. http://www.vgtv.no/?id=54808#!id=54808

Ja?

De to damene mener jo det er rasistisk behandling av romfolket å la dem bo slik på en jordtomt, og de spurte reporteren om han ville bodd på samme måte med sine barn.

Ja?

De to damene mener jo det er rasistisk behandling av romfolket å la dem bo slik på en jordtomt, og de spurte reporteren om han ville bodd på samme måte med sine barn.

Komisk - samtidig som de uttrykker akkurat hva de mener om de samme folkene de plutselig syns synd på. Hør hele :)

Annonse

''Mener du at BV skal ta ungene fra romfolket?''

Hvis de ikke sender barna på skolen bør BV gjøre det.

''Hvis de ikke sender barna på skolen bør BV gjøre det. – slabbedask

''

Og da skal BV/NAV sørge for hus og jobb til foreldrene? (Det er åpenbart at de ikke kan skille dem fra ungene.)

Eller?

Komisk - samtidig som de uttrykker akkurat hva de mener om de samme folkene de plutselig syns synd på. Hør hele :)

''Komisk - samtidig som de uttrykker akkurat hva de mener om de samme folkene de plutselig syns synd på. Hør hele :)''

Ja, en slik kombinasjon er faktisk mulig det.

Nord og ned

''Hvis de ikke sender barna på skolen bør BV gjøre det. – slabbedask

''

Og da skal BV/NAV sørge for hus og jobb til foreldrene? (Det er åpenbart at de ikke kan skille dem fra ungene.)

Eller?

Og når ble det et krav at man har jobb, for å besørge skolegang for egne barn?

Enda et patetisk forsøk på å forsvare ansvarsfraskrivelse ?

Gjest pjokken jr.

Og når ble det et krav at man har jobb, for å besørge skolegang for egne barn?

Enda et patetisk forsøk på å forsvare ansvarsfraskrivelse ?

''Og når ble det et krav at man har jobb, for å besørge skolegang for egne barn?

Enda et patetisk forsøk på å forsvare ansvarsfraskrivelse ?''

Det er tydeligvis egne regler for sigøynerne.

''Og når ble det et krav at man har jobb, for å besørge skolegang for egne barn?

Enda et patetisk forsøk på å forsvare ansvarsfraskrivelse ?''

Det er tydeligvis egne regler for sigøynerne.

Hvem er det som sier det? Hvor står det at det er egne regler?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...