Gå til innhold

Dobbeltmoral

Anbefalte innlegg

Ja, mange av dem er jo mer feminine enn kvinnfolk flest der de går og slenger med håndvesken sin med armen pekende utover. De tar seg til munnen og sier "gidameg" og "goshameg" og gjør seg til på en helt unaturlig måte. Slikt er tilgjort, ja. Og lært.

synes

''Ja, mange av dem er jo mer feminine enn kvinnfolk flest der de går og slenger med håndvesken sin med armen pekende utover. De tar seg til munnen og sier "gidameg" og "goshameg" og gjør seg til på en helt unaturlig måte. Slikt er tilgjort, ja. Og lært.

synes – maiapril''

hahaha!

Ja, det er de du legger merke til, og derfor tror du "alle" er slik.

Folk som Bent Høye, Dag Terje Solvang, Per-Kristian Foss og Erling Lae er homofile.

Selvsagt er det noen homofile som er flåsete, akkurat som noen heterofile er det.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/381660-dobbeltmoral/page/4/#findComment-3367155
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 63
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

12

• trollemor;o)

5

• Colette

4

• Andeby

3

Mest aktive i denne tråden

trollemor;o)

Ja, mange av dem er jo mer feminine enn kvinnfolk flest der de går og slenger med håndvesken sin med armen pekende utover. De tar seg til munnen og sier "gidameg" og "goshameg" og gjør seg til på en helt unaturlig måte. Slikt er tilgjort, ja. Og lært.

synes

jaja, dette sier en god del om deg...eller, det sier alt om deg.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/381660-dobbeltmoral/page/4/#findComment-3367173
Del på andre sider

Gjest maiapril

jaja, dette sier en god del om deg...eller, det sier alt om deg.

''jaja, dette sier en god del om deg...eller, det sier alt om deg.

– trollemor;o)''

LOL, og du snakker om sneverynthet og fordommer? Hvis det sier alt om meg at jeg synes mange homofile gjør seg til og spiller, så er det ikke mye menneskekunnskap du har iallefall.

At du gjør deg opp en mening om et helt menneske kun basert på en setning eller ti her om et bestemt tema, ja da har du bommet totalt. Shame om you. Det sier jo igrunnen ganske mye om DEG. Men jeg vet heldigvis at det ikke sier ALT om deg.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/381660-dobbeltmoral/page/4/#findComment-3367198
Del på andre sider

trollemor;o)

''jaja, dette sier en god del om deg...eller, det sier alt om deg.

– trollemor;o)''

LOL, og du snakker om sneverynthet og fordommer? Hvis det sier alt om meg at jeg synes mange homofile gjør seg til og spiller, så er det ikke mye menneskekunnskap du har iallefall.

At du gjør deg opp en mening om et helt menneske kun basert på en setning eller ti her om et bestemt tema, ja da har du bommet totalt. Shame om you. Det sier jo igrunnen ganske mye om DEG. Men jeg vet heldigvis at det ikke sier ALT om deg.

Jeg kjenner to menn som har fortrengt disse feminine sidene sine i årevis. De har gjort alt de kunne for å være "mann" og skjult at de er homofile. De var til og med skikkelige homofober som snakket nedsettende om homofili...De har til og med ønsket så sterkt å være hetrofil at de har gifte seg og levd et normalt A4liv, men de var aldri lykkelige. De levde nemlig på en løgn.

Så kom de ut av skapet og turte å la de feminine side slippe ut, de fant seg nye kjærester av det riktige kjønnet (for de) og jeg har aldri sett noen stråle slik jeg...

Du får bare tro hva du vil du maiapril.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/381660-dobbeltmoral/page/4/#findComment-3367228
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...